Muis is traag in browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJJackass

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
27
Hallo,

Mijn muis doet het prima, behalve in mijn internetbrowsers.....

Als ik in MS Word of Excell met mijn muis over het beeldscherm navigeer dan zie ik een vloeiende beweging en is de muis ook de hele tijd zichtbaar. Ook op mijn bureuablad is er niets aan de hand.

Start ik een internetbrowser op (Internet Explorer maar ook bij Firefox) dan is mijn muis traag en schokkerig. Ik zie mijn muis op het vertrekpunt staan, als ik dan mijn muis beweeg dan blijft de cursor dop het vertrekpunt staan tot ik mijn muis niet meer beweeg. Naar dat punt verspringt dan de cursor. Het tussenliggende pad (afgelegde weg) zie ik niet op het beeldscherm.

Kort gezegd....
Normaal zie je: beginpunt - afgelegde weg - eindpunt
Ik zie: beginpunt - eindpunt

Ook wanneer ik bijvoorbeeld op www.helpmij.nl navigeer.

Ik heb deze muis zojuist in een andere pc gedaan met Windows XP en daar gaat het in de browser wel goed.

HELPMIJ! Ik snap niet waar dit probleem vandaan komt, en al helemaal niet hoe ik het moet oplossen. Het is donders irritant omdat ik zo heel vaak NAAST een button/knop kom te staan.

Gegevens:
Muis : Lenovo MO28UOL
Besturingssysteem : Windows Vista
Computer : Laptop met touchpad (ook als ik die uitzet gaat het nog fout).
Browser: Zowel Internetexplorer als Firefox gaat niet goed.

Groet,

Jackass
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Mijn muis doet het prima, behalve in mijn internetbrowsers.....

Als ik in MS Word of Excell met mijn muis over het beeldscherm navigeer dan zie ik een vloeiende beweging en is de muis ook de hele tijd zichtbaar. Ook op mijn bureuablad is er niets aan de hand.

Start ik een internetbrowser op (Internet Explorer maar ook bij Firefox) dan is mijn muis traag en schokkerig. Ik zie mijn muis op het vertrekpunt staan, als ik dan mijn muis beweeg dan blijft de cursor dop het vertrekpunt staan tot ik mijn muis niet meer beweeg. Naar dat punt verspringt dan de cursor. Het tussenliggende pad (afgelegde weg) zie ik niet op het beeldscherm.

Kort gezegd....
Normaal zie je: beginpunt - afgelegde weg - eindpunt
Ik zie: beginpunt - eindpunt

Ook wanneer ik bijvoorbeeld op www.helpmij.nl navigeer.

Ik heb deze muis zojuist in een andere pc gedaan met Windows XP en daar gaat het in de browser wel goed.

HELPMIJ! Ik snap niet waar dit probleem vandaan komt, en al helemaal niet hoe ik het moet oplossen. Het is donders irritant omdat ik zo heel vaak NAAST een button/knop kom te staan.

Gegevens:
Muis : Lenovo MO28UOL
Besturingssysteem : Windows Vista
Computer : Laptop met touchpad (ook als ik die uitzet gaat het nog fout).
Browser: Zowel Internetexplorer als Firefox gaat niet goed.

Groet,

Jackass

Update: IEMAND ENIG IDEE?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan