Muis kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker62

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2002
Hallo, ik ben de trotse eigenaar van een trust muis (optisch!) maar hij begint nu ineens te haperen. Het duurt soms wel een halve seconde voordat de muispijl zich verder beweegt!! Dit is natuurlijk heel irritant, en ik heb geen idee wat het is!! Iemand hulp?

Misschien heb je het al gecheckt maar; zijn de batterijen misschien op? Dit gebeurt er dan meestal.

Anders: probeer het eens met nieuwe drivers. (www.trust.com) is down op het moment. Maar kijk daar binnenkort even voor de laatse drivers voor je muis.

Haha, ik was er gelijk vanuit gegaan dat ie draadloos was, stom. Maar probeer nog steeds de nieuwe drivers te downloaden, zodra trust.com weer werkt. En werk vooral op een vlakke ondergrond, daar werken optische muizen het best mee.

Geplaatst door basvdK
Haha, ik was er gelijk vanuit gegaan dat ie draadloos was, stom. Maar probeer nog steeds de nieuwe drivers te downloaden, zodra trust.com weer werkt. En werk vooral op een vlakke ondergrond, daar werken optische muizen het best mee.

Ik heb 'm sal een half jaar, en ik gebruik 'm gewoon op het buroblad, geen muismat oid.

gebruiker62,

Verwijder de muis eens in apparaatbeheer en start de computer opnieuw op.

De muis zal dan opnieuw door windows herkend worden en opnieuw geinstalleerd worden met de "standaard" Windows PS/2 muis driver.

Wellicht helpt dat.

Geplaatst door DarkZen
gebruiker62,

Verwijder de muis eens in apparaatbeheer en start de computer opnieuw op.

De muis zal dan opnieuw door windows herkend worden en opnieuw geinstalleerd worden met de "standaard" Windows PS/2 muis driver.

Wellicht helpt dat.

Gedaan, en potverdorie het werkt ook nog!! Bedankt voor de antwoorden!

nee helaas... hij happert weer!!!!!

Ik weet niet wat het is... heb alles geprobeerd!!! Hij gaat nu ook automatisch klikken en rechtsklikken, met gevolg dat ie ineens een programma per ongelukt aanklikt!!

Tis iig geen virus, heb met houssecall gescaned

Hallo

Mits die nog onder garantie valt , zou ik deze inroepen.

Peter

Ik vraag me af of er niet een programma in je computer draait, dat enorm veel van je processor capaciteit vraagt, waardoor de muis wat traag is met reageren.
Kijk eens bij taakbeheer of je iets kunt ontdekken.

Geplaatst door sigma
Ik vraag me af of er niet een programma in je computer draait, dat enorm veel van je processor capaciteit vraagt, waardoor de muis wat traag is met reageren.
Kijk eens bij taakbeheer of je iets kunt ontdekken.

M'n ouwe muis doet het wel "goed", dus daar ligt 't niet aan :(

En garantie... ja 2 jaar volgens mij, maar ik kan het bonnetje niet vinden :(:(

Zit de muis via dezelfde bedrading op je computer als de oude of via andere ingangen.

Is misschien het oogje van je muis beschadigd of vuil.

Geplaatst door sigma
Is misschien het oogje van je muis beschadigd of vuil.
Garantie hjeb ik toch niet meer.... ik schroef 'm los, misschien kom ik wat tegen!

Hmmm... hij doet het nu wel goed, zolang het nog duurt... deed ie voorheen namelijk ook, vlak na het opstarten (zeg maar 10 minuten) doet ie het perfect, en daarna bam!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan