muis klikt ongevraagd en haalt links en rechts (soms) door elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

lindalucia

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Berichten
15
Ik kan bijna niet meer met mijn pc werken omdat mijn muis helemaal in de war is. Ik gebruikte altijd het touchpad op de pc. Daar is een keer een glas sap overheen gegaan, maar daarna werkte het gewoon nog steeds zoals het hoorde. Na een tijdje werkte de rechtermuisknop niet meer. Ik toen een gewone muis gaan gebruiken. Die werkte goed. Maar nu begint de muis telkens ongevraagd rechts te klikken op het punt waar hij staat, terwijl ik niks indruk. Ook nu tijdens het typen, dus ik moet goed opletten waar ik de muis neerzet, want hij 'rechtermuisklikt' erop los. Erg lastig dus!
Is mijn laptop nog te redden?
 
Waarschijnlijk is het dat er wat sap in is gekomen, en dat er misschien wat hardware in contact is gekomen met dat sap, en dat er nu af en toe wat kortsluiting door je laptop heen vliegt, heb je al geprobeerd om de gewone muis in een ander USB poortje te doen?
 
Dankjewel voor de reactie. Het sap is er wel al meer dan een half jaar geleden overheen gegaan. Kan het zijn dat het nu pas gevolgen heeft?
Ik heb een andere usb voor de muis nog niet geprobeerd, maar ik zal het straks eens proberen als ik thuis ben. Het wordt nu steeds erger en steeds zie ik het menu van de rechtermuisknop op mijn scherm verschijnen, ook als ik film zit te kijken enzo. Is er niet een mogelijkheid om het touchpad helemaal uit te schakelen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan