muis leidt eigen leven

Status
Niet open voor verdere reacties.

polarbrowneyes

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2012
Nu ik zo goed geholpen ben met m'n eigen computer heb ik nu een vraag over de computer van mijn zoon.

Hij heeft een Acer Aspire M3641 (64 bit) computer en de muis lijkt soms een eigen wil te hebben. Na verloop van tijd gaat de muis vanzelf van z'n plek weg, selecteert automatisch delen, spoelt een filmpje automatisch door of reageert niet op muisklikken en dan helpt niets meer. Dat zeg ik niet helemaal goed, Crt Alt Del en dan met Esc weer verder gaan lijkt het probleem (tijdelijk) op te lossen, totdat het fenomeen zich weer voordoet.

Ook na Windows (Vista) weer opnieuw geïnstalleerd te hebben lost het probleem niet op.
Iemand een idee???

Volgens mij wel (en dan blijft hetzelfde probleem), maar we gaan het nog een keer proberen.
Vervelende is alleen dat het op willekeurige (dus niet te voorspellen) momenten voorkomt en het kan wel even duren voor dat definitief vastgesteld kan worden of een andere muis wel/niet werkt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Klikt de muis gericht ergens op? Zo ja, overweeg dan eens om te scannen met MBAM.

Opgelost, maar onverwachte oorzaak.

MBAM gedraaid en daar kwamen wel meldingen op, maar het muisprobleem was daar niet mee opgelost.
Ook een andere muis geprobeerd, dat loste het probleem ook niet op.

Maar......... vreemd genoeg een ander toetsenbord wel. De muis en toetsenbord (beide draadloos) hoorden bij elkaar, maar stoorden elkaar blijkbaar wel.

Dus probleem opgelost. Iedereen die heeft meegedacht: bedankt :thumb: , jullie hebben ons in iedere geval de goede richting op gestuurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan