Muis loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiGWXXL

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
620
Goedenavond helpmijers
Ik heb sinds een paar dagen dat mijn muis een m$ intellimouse explorer telkens vastloopt.
ik heb de gebruikelijke scans gedaan waar niets werd gevonden, drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ja; zelfs een backup teruggeplaatst, oude en nieuwe drivers geprobeerd, aansluiting gecontroleerd, maar het probleem blijft bestaan.
Ik word gek van dat kl*** ding!
Oh ja ik heb geen nieuwe programma's geinstalleerd, tenslotte werkte het prima toen ik de backup file maakte.
WIe weet 't???
 
Nou dat is leuk, ik heb precies hetzelfde en heb van ellende mijn oude ps2 muis weer aangesloten. Ik dacht dat het kwam omdat ik nieuwe drivers voor mijn toetsenbord had gedownload, maar dat bleek niet het geval te zijn. Ik ben reuze benieuwd naar het antwoord. Ik heb ondertussen wel de muis helemaal schoongemaakt met een wattenstaafje en spiritus. Kwam wel het een en ander aan troep uit.
 
Hoe maak je dat kl*** ding open dan?
Maar wat belangrijker is heb je inmiddels een oplossing??
Is dit de muis waar jij het over hebt?

ps; ik heb inmiddels wel ontdekt dat "mouse.exe" oid verbinding zoekt met het net.
Ik heb die firewalll regel veranderd in toestaan en het ziet er naar uit dat het de oplossing is.ik heb er in ieder geval geen last meer van
 

Bijlagen

  • images.jpg
    images.jpg
    1,8 KB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
BiGWXXL je hebt een optical microsoft intelli muis, daar zit geen loopwieltje onder. openmaken kun je hem niet is ook niet nodig omdat er geen vuil inkomt.
Als de muis actief is geeft hij een fel rode kleur, draai je hem op z'n kop dan zal het lampje minder fel gaan branden draai je hem weer iets schuin moet hij feller gaan branden doet hij dit niet dan is er vermoedelijk wat met het printplaatje aan de hand.(elektronisch)
 
Oeps... niet het laatste gelezen....:(
Nietemin lijkt het me raar dat het probleem verholpen is als hij het net opkan, de mijne doet het ook zonder dat de exe.file het net op wil.

Als je niet op internet zit heb je dan ook een probleem??
 
Yes Blue thunder, op willerkeurige (vaak) momenten knalt alleen de muis vast.
Alle andere programma's gaan gewoon door, bijv. dap of antivirus dus het is geen schijf die vastloopt.
Ctrl alt del werkt wel alleen kan ik verder geen actie ondernemen, omdat ... :D mijn muis het dan niet doet :D
Wat betreft dat lichtje, dat werk naar behoren idd brand ie minder fel op z'n kop.
Het lijkt erop dat het nu is opgelost, maar ik laat de vraag open, om evt andere oplossingen te verwelkomen
Bedankt zover!
BiGWXXL
 
vastlopende muis

rood of iets wat in de buurt komt van die kleur en dan b.v in je muismat of bureau kan dit probleem veroorzaken
 
Ik had eerst de muis via usb, nu via ps2.
En ik gebruik al jaaaaren een muismat van chello idd rood LOL
en nooit iets van probs ondervonden.
Inmiddels heb ik een heleboel programma's verwijderd en lijkt het probleem opgelost te zijn.
Maar als je me vraagt welk programma de oorzaak was > géén idee
ik laat het hierbij, omdat ik nu geen problemen meer ondervind.
case closed
BiGWXXL bedankt jullie hartelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan