muis onzichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dick Borstlap

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Nu heb ik weer het volgende probleem: mijn muis wordt af en toe onzichtbaar. De aanwijzer blijft ergens staan, onbeweeglijk, maar als ik met de muis beweeg zie ik door het oplichten van iconen of links dat ie wel beweegt.
Ik heb hem al een keer opnieuw geïnstalleerd.
Het is een Microsoft Intelli-Optical.

Hoi Dick,
Ik zie dat jij deze vraag al bijna anderhalf geleden hebt gesteld, heb jij er inmiddels een antwoord op? Ik heb nl. hetzelfde probleem en ik kan er nergens wat over vinden. Ik ging zelf juichen toen ik jouw bericht tegenkwam. Ik hoop dat je me kunt helpen, want ik word er gek van. Ik heb overigens ook dualview van nvidia en na een veel vijven en zessen is alles goed werkende. Ik zag je bericht hierover in ander onderdeel van het forum.
groetjes,

Lesly:thumb:

Ha Lesley :)

Meestal (echt waar) vertel ik in een reply wat de oplossing was als ik die zelf gevonden had.
Deze keer dus niet.
En ik weet het niet meer. :(
Ik had toen veel problemen met mijn nieuwe superpc...
Ik kan nog wel eens zoeken in mijn eigen archieven. Want ik mailde nogal veel met de leverancier van mijn pc. Misschien kan ik daar vinden wat ik eind augustus 2004 allemaal heb uitgespookt.
Dit kost ff tijd.
Tot later.

Ik kom het wel tegen in de correspondentie met mijn leverancier, maar hij reageert er niet op. (Er waren veel andere problemen.)

Maar, de voor de hand liggende dingen zoals muis opnieuw installeren, heb je dat al gedaan?
(Verder pc opruimen, defragmenteren, schijfcontrole, spyware, ...)

Opgelost

Ik had zelf ook last van dit probleem.

Oplossing: Ga naar het configuratiescherm en dan naar systeem, klik op hardware, dan op apparaat beheer, klik dan op muizen en andere aanwijsapparaten, dan rechtsklikken op de muis die daar staat, bij mij is dat: Logitech-compatible Mouse PS/2, klik dan op eigenschappen, dan op geavanceerde insellingen en schakel snelle initialisatie UIT, start dan uw computer opnieuw op en de muis moet het weer doen :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan