muis pijltje blijft staan an verbindingen vallen weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

benne_ss

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
Berichten
43
ik heb pas een nieuwe laptop gekocht, FS amilo, AMD Turion 64 x2 mobile, 2 gig ram, Nvidia Geforce GO 7400

nu is er overlaatst een probleem komen opdagen:

ik ben bezig tegen iemand via skype om een website te maken, ineens valt skype, msn en alles wat met internet te maken heeft uit, ik kan niet meer op internet ed

en mijn cursor blijft staan, maar ik kan hem nog bewegen maar dan zonder de curcor...
als ik goed mik kan ik bv nog een venter sluiten of een ander venster openen.

dit is vreselijk irritant, want de enige remedie is heropstarten.

iemand vertelde mij dat het probleem ligt aan het warm worden van mijn laptop.
hier heb ik ff de temparaturen:
CPU: 60°
GPU: 62°

ik vind dit behoorlijk warm:confused:
ook als de laptop gwn aan staat en n iks aan het doen is krijgt hij het probleem ook
overlaatst was ik even mij gaan wassen en ik kom terug en alle verbindingen waren weg en de cursor stond vast

ik hoop dat iemand hier raad weet want ik vind het echt wel irri :confused:


greetzz
 
daar dacht ik ook aan, ik heb hem nu 6 maand, en als ik heb moet terug doen naar de winkel krijg ik wrs een nieuwe ofzo en ben ik alles kwijt en moet ik alles opnieuw installeren ed:(

doorom wil ik het erst zelf proberen op te lossen, als het dan niet lukt zit er niets anders op :(
 
hier ff wat meer info:

cpu: 53° stressed: 64° als ik CS:S speel: 71°
gpu: 49° stressed: 64° als ik CS:S speel: 71°

iemand zij me da mijn gpu tot 90° mag, en dat cpu op 71° toch een betje te hoog is op langere termijn :(

weet dus iemand geen oplossing om software matig mijn cpu te koeling te regelen ?

want in mijn bios staat er nick over in :(

als iemand specs wilt, kan ik een EVEREST raportje sturen :)

greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan