Muis probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

sabor5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2004
Nogmaals hier bij hardware.

Ben nieuw hier en zit met het volgende probleem.
Ik heb bij afsluiten van XP het probleem dat de muiscursor zichtbaar blijft, ook in de velden (heb engels e versie) "windows is logging off" en "windows is shutting down".

heb al diverse spyware en antivirus scans erop los gelaten, maar ik blijf bij afsluiten de cursor zien.

Normaal gesproken moet deze cursor volgens mij, bij het afsluiten tegelijkertijd verdwijnen met de icoontjes op het bureaublad.

Weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan herstellen?

mvg

Jeroen

Als ik het goed begrijp dan is het probleem dat de muiscursor zichtbaar blijft in die kleine schermpjes na het aflsuiten. wat maakt dat uit dan ?? :confused: Het is ook wel handig om te vermelden wat voor muis je hebt;)

De muis is een logitech cordless muis.
Wat het uitmaakt is dat het niet normaal is. Waarschijnlijk blijft er een programma draaien ofzo, zodat windows niet goed afsluit, misschien een virus wat nog onbekend is bij mij. Ieg zou ik het graag weer hebben zoals ik het had.

mvg

Lijkt me toch echt softwarematig dit probleem, en hoort dus naar mijn mening niet bij hardware, maar goed. Ik zie het probleem ook niet zo, maar vertel ook even hoe het is gekomen, heb je een nieuwe muis, nieuwe software voor je muis, andere nieuwe software etc ? Is het ooit met deze muis goed geweest ?

Als je bang bent voor een virus dan kan je hier een online virusscan doen.

Hallo

dit probleem is opgelost.
ieg bedankt .

mvg

Jeroen

Plaats even je oplossing, misschien heeft iemand er nog wat aan.

En ipv te zeggen dat het is opgelost mag je dat ook aanklikken, dan krijgt de vraag status opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan