muis schiet weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

high slawonic

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
mijn muis doet van tijd tot tijd raar en wil niet bewegen zoals ik het wil. dan schiet het weg. het gebeurt vooral in de rechterbovenhoek en linkerbenedenhoek. ik had het met de vorige muis ook, dus het moet in de software zitten denk ik. iemand help?

Laatst bewerkt:
het is een muis zonder balletje met zo'n lampje dat de muismat niet raakt. het is niet vies of zo. de vorige muis had wel zo'n balletje dat je eruit kon halen. maar die deed net zo raar. en het is steeds in de linksonder- of rechtsbovenhoek, dus dat moet in de computer zitten en niet in de muis zelf.

Ik zou een diepe teug adem in de mond nemen en dan met kracht en enige druk, in dat kleine (laser?) gaatje aan de onderzijde van de muis blazen.

het helpt niet. maar zoals ik al heb gezegd, bij de vorige muis met balletje was dat ook zo, dus het probleem moet binnen in de computer zitten.

Dan wordt het proberen, proberen en nog eens proberen, bijv. :
USB controllers verwijderen, USB poorten disablen, opnieuw opstarten en weer enablen, controllers weer installeren.
Waarbij ik er gemakshalve vanuit ga dat het ding USB is aangesloten.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Enne....dat gebeurd ook bij te weinig spannig, dus als het een draadloze muis is evt. de batterijen verwisselen.

Greetz,

Harry.

Heb je een USB hub en / of veel USB apparaten aangesloten, ruk ze er allemaal eens uit op de muis (+keyboard ontvanger?) na.

het is wel een oud topic maar beter een oud topic dan een nieuwe maken

nu heb ik sinds kort kennelijk hetzelfde probleem muis doet apart in de rechterboven hoek en voor de rest in het scherm gewoon normaal...heb al een andere muis geprobeerd precies hetzelfde probleem...nu is ook het geval dat windows zowizo ''raar'' doet..iets te langzaam opstarten internet doet er te lang over om een verbinding te krijgen (USb draadloze dongle)... lijkt net of mn USB poorten naar de kapot zijn...of beginnen kapot te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan