muis scrolt niet in alle programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

josdevilder

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2006
Beste leden

ik heb de laatste tijd een probleem met mijn nieuwe sony vaio vgn-NS21Z,--(altans ik denk toch dat het aan de computer ligt want op andere computers werkt de muis perfect, ik heb ook al verschillende muizen op mijn laptop getest)
--hij wil in bepaalde programma's niet scrollen: bijvoorbeeld in internet explorer, google chrome, windows verkenner kan hij zonder probleem scrollen, maar in itunes of windows live messenger niet... indien ik de software bijgeleverd bij de muis installeer gaat alles weer perfect, maar als ik dan mijn laptop opnieuw opstart kan hij weer niet overal scrollen..

heeft er iemand een idee hoe dit op te lossen valt want dit is heel vervelend als je altijd met de navigatiebalk moet bewegen of na elke opstart opniew de software vd muis moet installeren!
alvast veel dank

MVG
Joris

Laatst bewerkt:
Het 'riekt' een beetje naar een beveiligingsprobleempje. Niet dat je laptop onveilig is, maar precies het tegenovergestelde; de software die je installeert wordt voor de huidige sessie geaccepteerd, maar bij een volgende opstart van de laptop wordt het uitvoeren van de software geblokkeerd.
Het is maar een wilde gok en je moet mij ook niet vragen wáár je dit kunt checken want Windows zit allemachtig vol met beveiligingsopties / schermen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan