muis springt over het scherm zonder te bewegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertwinkel

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2004
Hallo,

Ik heb een laptop (acer travelmate 243) en daar zit een touchpad op, ik heb daarbij een Logitech Notebook optische muis.

Maar ik heb een probleem, telkens als ik aan het werk ben op mn laptop verspringt mn muis zonder te bewegen.
Soms werk ik alleen met het touchpad (optische niet aangesloten) en dan wil ik mn muis verslepen, maar als ik heb versleept heb naar onderen springt hij weer terug naar de oude plek ongeveer.
Hij heeft hier niet altijd last van trouwens.
En als ik mn optische muis er bij aan doe dan springt mn muis soms zo naar de andere kant van het scherm, ook als ik mn tochpas heb uitgeschakeld.

Wie o wie kan mij uit de brand helpen?? heb er al vaak genoeg mee zitten te klooien en kom er maar niet uit :(

Precies hetzelfde heeft mijn Travelmate 230 ook. Zelf denk ik dat het statische electriciteit is. Als ik zo'n antistatische plastic zak (Waar een computercomponent in verpakt wordt) eroverheen wrijf is het over. Later heb ik een post-it paiertje op maat geknipt en eroverheen gelegd. Heb nu geen last meer van verspringende aanwijzers.

heb beide muizen geiinstalleerd...de ene schakel ik uit als ik de ander uit doe

maar heb net een ander muismatje gepakt....en nu heb ik geen problemen meer met mn optische muis.

Maar als ik nu mn touchpas wil gebruiken verspringt deze nog wel soms terug naar zn oude plek

Trouwens er moet toch ook een andere oplossing zijn dan een post-it papiertje?? andere laptops hebben er ook geen last van

Geplaatst door bertwinkel

Trouwens er moet toch ook een andere oplossing zijn dan een post-it papiertje?? andere laptops hebben er ook geen last van
Ik geef toe dat het niet je-van-het is :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan