muis staat vast?

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ff een vraag ik heb een optical mouse maar als ik de pc aanzet staat de muis vast en als ik de pc nog een keer opstart doet ie het pas weer ?
wat zou dat kunnen wezen?

ik heb xp home er opnieuw opgezet en nu doet ie het nog ?
heb alles nagekeken of het goed vast zat alles is goed?

Wat is het voor een muis? Draadloos dan kan het zijn dat je op een ander kanaal moet gaan zitten en misschien beter je ontvangststation wat verplaatsen.

Heb je inmiddels al gedaan wat Bertus je heeft aangeraden? Ach, ik zie dat XP zelfs opnieuw hebt gedaan.
Dat betekent dus ook dat je de drivers er weer op gezet hebt van de cd??
Kijk anders eens voor een update van de driver.

Vervolgens kun je nog kijken of je de goede poort wel hebt.
Ook is er in het bios nog iets over een muis maar of het aan of uit behoort te staan weet ik niet. Misschien iemand anders.
Bovendien gaat dit alleen maar op als je die muis net geinstalleerd hebt.

Laatst bewerkt:
het vage is als die het eenmaal doet blijft het gewoon goed doen maar staat de pc eenmaal ff uit en zet ik hem aan dat moet ik meestal nog eens opstarten wil de muis het doen?

Kijk voor de aardigheid eens in je foutenlogboek
start/uitvoeren/typ eventvwr

Geen rode kruisjes bij systeem of toepassingen?
En op die regel dan weer dubbelklikken voor meer uitleg.

bij toepassing en systeem staan wel gele driehoekjes met daar waarschuwing achter is dat erg?

Nou, als Windows je gaat waarschuwen zou ik maar een klikken op die regels en kijken wat er staat. Kopieer dat maar hier. Of maak een printscreen.

dit staat er bij systeem

tcp/ip heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via tcp

dit staat er bij toepassing

windows heeft het register opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikt maakte het geheugen van het register is niet volledig beschikbaar het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is
dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruiks acount actief zijn probeer de services zodanig te cinfigureren dat deze als localserviceof networkservice account wordt gestart

huh wat is dit heb ik een trojan of hacker???

APOCALYPSE zei:
dit staat er bij toepassing

windows heeft het register opgeslagen hoewel een toepassing of service tijdens de afmelding van het register gebruikt maakte het geheugen van het register is niet volledig beschikbaar het register wordt uit het register verwijderd wanneer het niet langer in gebruik is
dit wordt mogelijk veroorzaakt door services die als een gebruiks acount actief zijn probeer de services zodanig te cinfigureren dat deze als localserviceof networkservice account wordt gestart

huh wat is dit heb ik een trojan of hacker???

OFFTOPIC :)

tcp/ip heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via tcp
Deze melding krijg je als er teveel aan je poorten kloppen om te gaan downloaden of andersom.
Windows is nog ouwerwets ingesteld dus daar is een tweak voor.
Dat is 1.

Bijlagen

Heb je soms Norton? Ik heb die melding ook vaak en wijt dit aan Norton. In ieder geval is het geen trojan.
Laat maar waaien.

Niets bijzonders dus en niets over een muis.
Weet je zeker dat je de driver/software van de muis hebt ingelezen?

Laatst bewerkt:
Elisa zei:

Heb je soms Norton? Ik heb die melding ook vaak en wijt dit aan Norton. In ieder geval is het geen trojan.
Laat maar waaien.

Niets bijzonders dus en niets over een muis.
Weet je zeker dat je de driver/software van de muis hebt ingelezen?

ja norton 2004

ja heb xp home erop nieuw opgezet van de week dus dan zou je denken dat het moet werken?

Het werkt niet als je de drivers voor die muis er niet op zet.
Dan werk je met een simpele muisbesturing van Windows.
Bij die muis zat een cd.
Als je die niet hebt dan moeten we deze zoeken.
Geef het type en nummer dan maar op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan