Muis start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

channah

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
95
het is denk ik een beetje vreemde omschrijving maar ik zal het probleem even duidelijk uitleggen.

Ik heb al jaren een draadloze optische muis van logitech, sinds ik 3 mnd geleden een nieuwe computer heb aangeschaft met Vista. doet het volgende zich voor. Af en toe als de computer aan is gezet blijft de muis "vastzitten" als ik dan opnieuw opstart door middel van de knop op de kast is het probleem meestal opgelost, soms moet ik dat herhalen.

Ik heb het gevoel dat het zich vaker voordoet na een reboot, dan bij een gewone start.
 
Driver voor de muis geinstalleerd?

Je vermeld helaas niet om welke muis het exact gaat.
 
In 99 vd 100 gevallen is er voor een muis geen standaard driver nodig, na inpluggen moet hij werken... Voor extra functies is soms software nodig. Andere usb-poort al geprobeerd?
 
Ik heb inderdaad al andere Usb poorten geprobeerd en het is een
Cordless MouseMan optical en er staat nog het volgende nr onder M-RM63
 
In 99 vd 100 gevallen is er voor een muis geen standaard driver nodig, na inpluggen moet hij werken... Voor extra functies is soms software nodig. Andere usb-poort al geprobeerd?

Begrijp ik, maar aangezien het hier om een draadloze gaat, is het soms wel nodig het een en ander te installeren. Vaak zit er dan wel een cdtje bij de muis als je die aanschaft.
 
Ja maar hij is niet nieuw en ik heb inmiddels Vista en 9 van de 10 keer is er niets aan de hand alleen die 10e keer hè.
 
Batterij leeg?

Al een andere frequentie geprobeerd?
 
Net een nieuwe batterijen erin gedaan en daar let ik wel op.

Nog niet een andere frequentie geprobeerd omdat het meestal goed gaat.
Dat klinkt raar, maar ik ben bang dat het dan erger wordt.
 
Inmiddels meer dan eens een andere frequentie geprobeerd en nu is het al een poosje niet meer gebeurt , maar ik kan niet zeggen dat het probleem is opgelost.

Zal deze thread als opgelost aangeven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan