Muis uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje hoe heb je hem eroverheen geinstalleerd?
Heb je soms eigen drivers van de muis?? zoja dowload eens de nieuwste drivers.

En als je er voor huiverig bent gaan we gewoon eerst kijken als er nog andere mogelijkheden voor zijn (alhoewel ik niet eens weet of deinstalleren wel helpt).

Wat voor een muis heb je? merk, type en soort (ps/2 of usb->kun je zien aan het eind van de stekker is deze rond (ps/2) of plat (usb))

De groeten,
Mark

Een TRUST, ps/2 de driver heb ik op hun site gedownload omdat ik dacht dat het dan misschien wel ging, nee dus.
Voorheen deed hij het gewoon op de driver van windows.

Ok het heeft even een poosje geduurd voordat ik antwoord. Maar hier dan misschien toch nog een oplossing in de maak (moet zelf ook nog gaan zoeken).

Ga eens naar http://support.microsoft.com en zoek daar eens wat rond zal zelf zometeen ook eens gaan kijken.

Wel raar overigens dat na formateren dat nog steeds zo is.

Krijg ineens een ingeving ---> vraagjes:
Staat dat ene tabblad er ook niet bij modems/netwerkkaarten en of andere invoerapparaten?

En weet je toevallig hoe de instellingen van je BIOS staan (staat ACPI wel aan en plug & play uit)??

De groeten,
Mark

Ja, vreemd hé, ook na het opnieuw installeren.

Ik heb even gekeken is de BIOS.
Plug & play aware o/s ............ yes
Acpi kan ik niet vinden, wel cpi ide busmaster ........disabled.
Maar de bios aanpassen is natuurlijk linke soep, daarom wil ik exact weten wat ik moet doen.

En dat tabblad ben ik alleen in apparaatbeheer tegen gekomen.

Ik denk dat het wel aan de BIOS instellingen ligt.

Weet je ook welk merk/type moederbord je hebt?
En wat voor BIOS heb je (geef ook het versie nr, als je tenminste geflashed hebt)?
En hoe oud is de PC trouwens (meer of minder dan 3 of 5 jaar als je het niet precies weet)?

En ik weet dat het veranderen van BIOS instellingen en/of het flashen daarvan linke soep kan zijn.

PS dat acpi moet (als de pc jonger is dan 3 jaar) in de bios staan kan wel net iets anders heten (heb al een hele poos niet meer in de bios gekeken) hij hoeft niet op de zelfde plaats als de plug & play te staan. ACPI staat meestal bij de "power management".

De groeten,
Mark

Computer is +/- hallf jaar oud, AMI bios, amiint 1000 version 1.00 09/13 ......
Moederbord Series marsonic ms8308e
processor ami Duron 1,2 Ghz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan