Muis verdwijnt rechts uit beeld !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peckmann

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
Hallo iedereen

Ik heb een aantal maanden geleden een medion computer gekocht met een 19" beeldscherm. Sinds het begin verdwijnt de muis rechts uit beeld. Je kunt dus met de muis rechts verder gaan, net alsof daar nog een stuk beeldscherm is.

Ik weet dat deze vraag hier ongeveer twee jaar geleden ook is gesteld, maar daar is toen nooit een bruikbaar antwoord op gegeven. Misschien heeft inmiddels iemand ook deze ervaring gehad. Ik heb al van alles geprobeerd. Het ligt niet aan de resolutie, niet aan de breedte van het scherm ... Ik heb er echt geen idee meer van ! Destijds werd overigens ook gesteld dat de muis nog heel minimaal zichtbaar was. Nou dat klopt voor het onderste kwart van het scherm, daarboven is de muis dus echt totaal weg ...

Kunnen jullie helpen ? Alvast bedankt !

Peckmann

Bij een nVidia videokaart en deze staat op dualview i.v.m. een TV aan de s-video, gebeurd dit, op single mode heb je het niet, staat die dualview soms aan en heb je een nVidia videokaart?

Bedankt "Lange Pier" dat was inderdaad de oplossing :thumb: Als ik bedenk hoe lang ik daarnaar gezocht heb :rolleyes:

En hoe lang was dat?

Overigens kun je zelf een opgeloste vraag rechtsonderin ( zeg het er maar voor de zekerheid bij:) ) als opgelost zetten.

eindelijk de oplossing!!

Bij een nVidia videokaart en deze staat op dualview i.v.m. een TV aan de s-video, gebeurd dit, op single mode heb je het niet, staat die dualview soms aan en heb je een nVidia videokaart?

Wel, zelf zat ik hier ook met dit probleem en dat reeds maanden!!!
Dankzij lange pier is dit euvel nu ook opgelost!!!
hartelijk dank daarvoor en een dikke welgemeende proficiat aan lange pier!!!!
Cybermusky
ps prettige feestdagen! 2010 !:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan