Muis Verdwijnt !

Status
Niet open voor verdere reacties.

eweide

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2006
Mijn logitech optische usb muis (mx510) verdwijnt van het scherm aan de rechter en onderkant.

Aan de linkerkant en bovenkant doet hij het prima.

Ik heb onlangs de logitech muis software opnieuw geinstalleerd, maar geen resultaat.

Ook is er een nieuwe NVidia software voor het beeldscherm opgezet, maar m.i. mag dit het probleem toch niet zijn ?

Iemand een oplossing of tip?

Mijn dochters (en ikzelf) balen al................dus help ons !

VRAAG IS OPGELOST, MIJN DANK AAN WIJNANDS

Laatst bewerkt:
Als je op 't bureaublad rechtermuisklik doet, dan eigenschappen, en dan instellingen, staan er dan 2 monitors? Zo ja: als je nummer 2 selecteert (door er 1 keer op te klikken), staat dan het vakje: "Het windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor" aangevinkt?
Zo ja: verhelpt het uitvinken van dit vakje, en vervolgens op 'OK' drukken het probleem?

Wijnands

Het is normaal dat de muis verdwijnt in de rand. Dit is omdat het puntje van de muisaanwijzer over het hele scherm moet kunnen.

Of verdwijnt die te ver van het scherm ??

Bedankt !

Dag ,

ik wil je hartelijk bedanken voor deze tip. Dit was de oplossing.

Had ik nooit gevonden............

een prettige paasdagen toegewenst !

gr, Erik Weide

Wijnands zei:
Als je op 't bureaublad rechtermuisklik doet, dan eigenschappen, en dan instellingen, staan er dan 2 monitors? Zo ja: als je nummer 2 selecteert (door er 1 keer op te klikken), staat dan het vakje: "Het windows-bureaublad uitbreiden naar deze monitor" aangevinkt?
Zo ja: verhelpt het uitvinken van dit vakje, en vervolgens op 'OK' drukken het probleem?

Wijnands

@eweide

Zet de vraag even op "opgelost"' . dit is wel zo netjes....:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan