ldries46
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mrt 2006
- Besturingssysteem
- Windows 11
Ik heb een draadloos Logitech keyboard en muis (resp. K520 en M705). De muis vertoont de laatste tijd kuren. Deze kan ik het beste omschrijven als
Inmiddels heb ik het een USB-muis met draad geprobeerd. De Logitech software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (nieuwste versie). Niets helpt.
Ik trek daaruit de volgende conclusie: Het is niet de draadloze verbinding, noch de Logitech software. Aangezien de software aangeeft dat de batterijen van de muis nog 443 dagen meegaan, kan dat ook niet het probleem zijn. De muis is naar aanleiding van dit probleem nog een keer schoongemaakt. Op een simpel schoon wit papier met de muis bewegen is ook al geprobeerd, werkt ook niet.
Als operating software gebruik ik Windows 10 voor zover bekend de laatste update
Wat moet ik verder doen??
- Tijdens het slepen laat het te slepen object los
- Tijdens het slepen wordt plotseling een ander object gesleept
- Tijdens het loslaten lijkt het erop dat er een extra indruk moment ontstaat
- Bij een poging tot slepen komt het te slepen object niet in beweging
- Het te slepen object wordt in sommige richtingen geblokkeerd
Inmiddels heb ik het een USB-muis met draad geprobeerd. De Logitech software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (nieuwste versie). Niets helpt.
Ik trek daaruit de volgende conclusie: Het is niet de draadloze verbinding, noch de Logitech software. Aangezien de software aangeeft dat de batterijen van de muis nog 443 dagen meegaan, kan dat ook niet het probleem zijn. De muis is naar aanleiding van dit probleem nog een keer schoongemaakt. Op een simpel schoon wit papier met de muis bewegen is ook al geprobeerd, werkt ook niet.
Als operating software gebruik ik Windows 10 voor zover bekend de laatste update
Wat moet ik verder doen??