Muis voor 3d modellen/gamen ect.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
344
Mijn huidige muis heeft een irritant probleem(de linkermuis klikt 2 of 3 keer terwijl ik er 1 keer op klik) dus is aan vervanging toe.

Ik had nu een logitech lx8 opzich een hele fijne muis alleen lag deze niet helemaal lekker in de hand.

Ik had nu een Logitech MX 620 nu heb ik naar wat reviews gezocht en daar vinden mensen het scroll wieltje irritant. Nu is dat wel een ding wat belangrijk is voor mij want ik ben bezig met 3d modellen in programma's zoals sketchup/3ds max.

heeft iemand hier ervaring met deze muis?

Of heeft iemand een goeie aanrader als muis mij budget voor een muis ligt rond de 50 euro.

greetz,

kevin10
 
Zo heb ik hier al jaren een Logitech MX518. Is (met verzending mee) iets meer dan €30 (link).Wellicht wel handig voor jou is dat het aantal DPI kan instellen.
 
bedankt voor de reacties:thumb: ik ben toch maar gegaan voor de mx 620 hij ligt echt lekker in de hand.

@maniac2003 ik had nog niet gereageerd maar ik ben niet zo weg van een optische muis ik heb liever een laser maar bedankt voor de tip:thumb:

@radiorm leuke muis alleen een trust en daar heb ik tot nu toe bij elk product een onprettige ervaring mee gehad :p
 
Dat kan, zelf merk ik niet echt een verschil tussen optisch en laser maar dat zal wel aan mij liggen. Veel plezier met je nieuwe muis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan