muis werkt niet meer na update vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffiestones

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
200
Hoi,

Ik zit met een groot probleem, als windows (vista) een automatische update doet en daarna vraagt om mijn pc weer opnieuw op te starten werkt mijn muis niet meer na het opstarten. Ik heb dan een systeemherstel gedaan( met toetsenbord) waarna mijn muis weer werkte maar dan doet vista weer de update en na het opstarten is mijn muis weer verdwenen. Vista heeft al voordien verschillende updates gedaan en ik heb dat probleem nooit gehad.
Wie kan me helpen daarbij?
 
Hey,

wat is het voor muis?
USB of PS2?

Als het USB is, zou je misschien kunnen proberen om de USB adaptor in een andere USB poort te drukken. Dan zal er opnieuw gezocht worden naar hardware. Misschien werkt die dan weer.

Gr,
Mathijs
 
Merk laptop/pc etc Usb muis of hebt je het over de touchpad op een laptop.
Bij Asus gebeurd het telkens na een update van Vista.
Makkelijkste oplossing is dan de driver van de touchpad te deinstalleren.

Waarschijnlijk werkt de muis nog tijdens de aanmelding, maar eens dat Vista dan opstart niet meer.
 
het is geen laptop, wel en pc en mijn muis is usb, het is met asus dat ik werk, hoe moet ik de driver van de touchpad deinstaleren?
 
touchpad heb je niet op een PC.... is de aanwijzer op een laptop
Probeer eens wat Mathijs zegde ...
PC afsluiten, zonder muis in de PC
Daarna in andere USB poort steken als de PC reeds gestart is.
 
ok, zal ik proberen, momenteel doet hij de update niet meer, maar vanaf dat hij weer update zal ik het proberen, thanks.
 
muis probleem vista

hoi ik met hetzelfde probleem,maar ik krijg het elke x als ik me computer opnieuw opstart.
als ik dan me usb stekker er weer uithaal en weer terug doet dan werkt me muis weer.!!maakt niet uit in welke usb poort ik hem doe.maybe iemand een andere oplossing?
alvast bedankt
 
ja, zowat enkele 1000den, het probleem is bij microsoft gekend en er word aan gewerkt. Het is een update met een fout in; nl: KB938371. Als je deze update niet download heb je geen problemen.
 
Ik heb ook vista, ik heb ook problemen met mijn muis, maar het is meer dan dat.

Eerst springt de monitor op 1 willekeurige kleur, dan even later als de monitor zich heeft hersteld, dan doet de muis het niet meer, ook ctr+alt+del niet. dus moet ik de powerknop gebruiken om de pc opnieuw op te starten. meestal doet ie het daarna wel weer, maar ook vaak dat de monitor het bij het opstarten geen signaal krijgt. na een paar keer opnieuw opstarten doet alles het weer.

dit komt soms wel 20 keer op 1 dag voor en soms doet ie het dagen goed. De muis doet het ALTIJD pas niet meer nadat de monitor op 1 kleur is gesprongen.

Ik heb de update gevonden, maar ik kan alle updates verwijderen behalve KB938371! HELP!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan