Muis Werkt Niet!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basj0ew

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2005
ik heb een probleem dat echt heel erg vervelend is. Mijn muis werkt namelijk sinds kort niet meer. De ene keer doet hij het wel even en de andere keer doetie t weer niet. Ik hoor soms ook een piepje uit de computer komen, dus niet uit de boxen maar echt uit de kast. Is er iemand die mij AJB kan helpen want dit is echt vervelend. Het licht niet aan de muis want ik heb ook al andere muizen geprobeerd.

Alvast heeeeeeeeel erg bedankt

probeer eens
je muis verwijderen uit apparaat beheer en ff opnieuw opstarten,wie weet helpt het.

Bertus zei:
probeer eens
je muis verwijderen uit apparaat beheer en ff opnieuw opstarten,wie weet helpt het.

ik heb het geprobeerd maar het werkt nog steeds niet..

Hoi,

Als het om een usb muis gaat zijn dan je usb drivers nog in orde ?

Modag

Modag zei:
Hoi,

Als het om een usb muis gaat zijn dan je usb drivers nog in orde ?

Modag

ja als ik bij aparaatbeheer kijk zie ik geen gele vraagtekens staan dus volgens mij zijn alle drivers goed geinstalleerd. daarom vind ik t zo raar, en het is echt heeeeel erg vervelend. moet nu al bijna een maand alles met mn toetsenbord zien te doen en kan niet eens normaal gamen of internetten :confused: :confused: :confused:

Basj Het licht niet aan de muis want ik heb ook al andere muizen geprobeerd. Alvast heeeeeeeeel erg bedankt[/QUOTE zei:
Hoi,

Bij al die muizen zat daar geen ps2 muis bij om te proberen?

Modag

Modag zei:
Hoi,

Bij al die muizen zat daar geen ps2 muis bij om te proberen?

Modag

jawel, er zit zo`n ps2 stukje bij. en ik heb ook normale ps2 muizen geprobeerd. niks werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan