muis werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
2.256
het overkomt me de laatste dagen vaak. ineens stopt mijn muis (modern ding) ermee. als ik dan even de usb-verbinding los maak werkt alles weer gewoon.
wat is hier mis? en hoe kan ik dit beeindigen?
 
Topic verplaatst van hardware/overig--->Toetsenbord/muis.

Succes met je vraag.
 
Zit dr muis niet in een usb-hub?
Zo ja, sluit deze aan op een zelfstandige usbpoort.
 
zit in hub ja! nog niet zo lang, dus zo kan ik het oplossen.

in de hub zit ook een backup-usbstick, ik hoef er toch niet van uit te gaan dat alles wat via hub loopt af en toe vastloopt he?
 
@htil: Vastlopen van het een en ander mag je veronderstellen als het een usb-hub is zónder eigen voeding én er meerdere apparaten tegelijk aan de usb-hub hangen die voeding nodig hebben.
Is het er een mét een eigen voeding, dan zou er geen probleem mogen zijn (behalve dat het evt. wat traag gaat, omdat alle data-verkeer over 1 hub-kabeltje van/naar je pc gaat).

Overigens vind ik het (bijna) onvergefelijk dat je in je startposting niet vermeld hebt dat het op een usb-hub was aangesloten ipv. rechtstreeks aan je pc. Het is dat Zoeff met de vraag kwam, anders hadden we het op het forum nooit kunnen weten...

Tijs.
 
ik ben ook maar een goedwillende leek! gelukkig wist zoef heel deskundig de juiste vraag te stellen. dank in ieder geval
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan