Muis werkt plotseling niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cyroq

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Hallo,

Ik heb een rare situatie. Gistermiddag, toen ik gewoon wat aan het Photoshoppen was, stopte mijn muis ineens. Zowel klikken als bewegen had geen zin meer. Ik heb van USB poort veranderd, een andere muis geprobeerd (welke geen USB is) maar geen activiteit te vinden. Ook de drivers even uit en aan zetten loste het probleem niet op.
Kent iemand dit probleem misschien? Het is erg frustererend als je alles met hotkeys moet doen :confused:

Cyroq

Kun je hem in een andere pc proberen? Zo weet je of het überhaupt aan je muis ligt (overleden †) of niet...

Heb ik gedaan, de muis werkt nog prima. De lampjes in de receiver en de muis zelf werken ook nog gewoon (het is een draadloze muis, maar een simpele bedraadde muis deed het dus ook niet).

Dan ligt het dus niet aan je muis. Kun je in apparaatbeheer je installatie van je drivers ongedaan maken? Dan je muis eruit, pc herstarten, pc uit, muis erin, pc weer aan

Dat zal ik straks eens proberen (ben nu niet thuis), dan post ik het resultaat. Het vreemde is dus dat een andere muis ook niet werkt, dat zou je wel kunnen verwachten bij een driver probleem, toch?

Dat zal ik straks eens proberen (ben nu niet thuis), dan post ik het resultaat. Het vreemde is dus dat een andere muis ook niet werkt, dat zou je wel kunnen verwachten bij een driver probleem, toch?

Yep. Doen andere apparaten het wel op de usb-poorten? Een externe hdd bijv of een mp3?

Opgelost! Wat bleek nu? De 2e muis waarmee ik het test was ook gewoon kapot... :o En de batterijen waren leeg van de huidige muis (normaal krijg ik een waarschuwing... deze keer niet).
Stomme fout dus, maar opgelost! Thanks in ieder geval :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan