Muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kesum

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2002
Berichten
528
Hoi,

ik heb mijn computer opnieuw geinstalleerd en alles ging goed tot ik mijn optische ifeel muis van logitech wilde installeren. ik had de muis geinstalleerd en de computer opnieuw opgestart, de muis werkte nu zo als het moest.

vervolgens ging ik de drivers van mijn videokaart installeren. natuurlijk moest toen weer de computer opnieuw worden opgestart.

dus dat deed ik ik startte hem op en zag dat de videokaart drivers goed geinstalleerd waren. en ik wil mijn muis bewegen en hij doet dit niet. ik zoeken in systeem-> apparaatbeheer en daar staat er een uitroepteken bij dat er iets niet goed is met de drivers. deze drivers komen van de bijbehorende cd. ik heb dit een aantal keer geprobeerd en elke keer hetzelfde verhaal. voor de rest doet alles het goed. het gaat hier om een compaq(550mhz) met w98se

wat is hier aan te doen?

(sorry dat hij in het verkeerde forum staat maar ik kon m.b.v tap niet in het juiste forum komen. ik heb dus maar plaats nieuwe vraag gedaan bij 1 van de 25 laatst gestelde vraag.
 
Ik zou eerst controleren of je wel de laatste drivers hebt bij Logitech of wie dan ook.

Gooi in apparaatbeheer de muis weg (als dat lukt met pijltje omhoog)
Start opnieuw op en kijk wat windows doet als de muis gevonden wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan