muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterprut

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 dec 2002
Berichten
1.189
Hoi,

ik heb een gigagantisch probleem. heel vaak als ik aan het muizen ben dan schiet die muis een hele verkeerde kant op. als ik in het midden sta dan zoefff schiet ie hop naar die links onder hoek ofzo en dan kan ik de muis omhoog duwen wat ik wil maar hij blijft op het zelfde plakje staan. uitzetten is de enige mogelijkheid. de muis is als 3 maanden oud en zijn naam is Logitech Mouseman Dual Optical - USB/PS2
 
Draadloos niet?

Ik had hetzelfde probleem. Denk niet dat er iets aan gedaan kan worden, maar als iemand er iets op weet...
 
Nieuwste drivers al geïnstalleerD? (www.logitech.com)?

Probeer anders eens een andere ondergrond. Scheelt bij mij ook behoorlijk.
 
Geplaatst door killer_boots
Draadloos niet?

Ik had hetzelfde probleem. Denk niet dat er iets aan gedaan kan worden, maar als iemand er iets op weet...

Is geen draadloze muis.
 
tis geen draadloze muis maar als ik de nieuwste drivers installeer dan wordt het lijkt mij erger. weet iemand de ietswat oudere drivers voor mij te vinden? logitech.com levert alleen de nieuwste
 
De nieuwste zijn altijd beter. Wellicht kan je eerst eens proberen de geïnstalleerde drivers helemaal te verwijderen en dan de drivers (na een reboot) opnieuw te installeren.
 
Als hij pas 3 maanden oud is heb je garantie.
Ik zou je aanraden om logitech zelf even te bellen over dit probleem (vriendelijke mensen daar).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan