Muis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TorukMakto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Het komt met regelmaat voor dat de muis met vuil aan de binnenkant ( bolletje) blijft hangen. Is er ook een muis te verkrijgen die daar geen last van heefd ( hou het muismatje goed zuiver hoor!) :D

Ja inderdaad, een optische muis, zijn nog nouwkeuriger ook, alleen ietsje duurder, maar dat valt tegenwoordig ook wel weer mee

Yep optische muis , ik ben een roker en ik haalde met de regelmaat van de klok een pakje shag uit mijn muis :D
Die optische muis is echt ideaal
thumb-up.gif

oeps, foutje.
ik bedoelde hier ( in Belgie )
sommige grootwarenhuizen verkopen ze soms in bulk rond de 16 euro, over de kwaliteit weet ik niets, zijn dan ook merkloze muizen.

Ik heb er zelfs 1 van 13 euro, hier zie ik hem overigens voor 15,-
showplaatje.pl

Laatst bewerkt:
Geplaatst door excelsior
Ik heb er zelfs 1 van 13 euro, hier zie ik hem overigens voor 15,-
-plaatje-

Ja, die heb ik ook voor de laptop. (is eigenlijk ook voor bedoeld)

Je hebt een ''normale'' optische muis (Logitech Optical mouse) voor €19 bij Norrod.

Logitech_Optical_OEM.gif

Et is maar net wat je ermee wilt doen. Wil je er mee gamen, dan heb je een meer robuustere muis nodig.

Ik heb zelf een draadloze, optische muis van Logitech:
855.gif

Ik heb zelf een draadloze, optische muis van Logitech:

Die zal wel aan de dure kant liggen, gezien het merk en de mogelijkheden. Dit soort muizen heb je ook weleens bij de lidle en bij de aldi liggen, alleen dan voor de helft van de prijs( misschien wat minder kwaliteit maar toch), tis maar net wat je wil ;)

Geplaatst door excelsior

Die zal wel aan de dure kant liggen, gezien het merk en de mogelijkheden. Dit soort muizen heb je ook weleens bij de lidle en bij de aldi liggen, alleen dan voor de helft van de prijs( misschien wat minder kwaliteit maar toch), tis maar net wat je wil ;)

Die van mij was €80. Maar doet moet ook wel, aangezien ik een gamer ben.

Ik heb een hekel aan allerlei kabels bij me bureau en ik wou dit keer geen muisballetje. Er zullen vast wel goedkopere muizen zijn, maar ik wou zekerheid en et geld was geen probleem. Dus waarom niet?

Ik heb een logitech optische muis, en het is een echte batterijenvreter, ik zou nooit meer een muis van logtech nemen.

Groeten Oossie

Geplaatst door oossie
Ik heb een logitech optische muis, en het is een echte batterijenvreter, ik zou nooit meer een muis van logtech nemen.

Groeten Oossie

Bij die MX700 van mij zit een lader. Binnen 10 minuten zijn de batterijen vol en kan je weer dik 2 dagen verder.

Ik laad em elke avond op als ik naar bed ga. Dan zet ik de muis in de lader en de volgende ochtend kan ik em weer een paar dagen gebruiken. Wat dat betreft is dat ideaal hoor.

Ik had voorheen een andere draadloze muis van Logitech, met balletje, maar daar zat geen lader bij, dus dat is erg irritant ja.

Geplaatst door Muurhond

Bij die MX700 van mij zit een lader. Binnen 10 minuten zijn de batterijen vol en kan je weer dik 2 dagen verder.

Ik laad em elke avond op als ik naar bed ga. Dan zet ik de muis in de lader en de volgende ochtend kan ik em weer een paar dagen gebruiken. Wat dat betreft is dat ideaal hoor.

Ik had voorheen een andere draadloze muis van Logitech, met balletje, maar daar zat geen lader bij, dus dat is erg irritant ja.

Heb ook een draadloze logitech maar ik doe gemiddeld 6 tot 8 weken met mijn batterijen :D

Geplaatst door roby

Heb ook een draadloze logitech maar ik doe gemiddeld 6 tot 8 weken met mijn batterijen :D

Ik zit er dan ook een hele dag achter. Ik heb van die snel oplaadbare batterijen. Niet van die gewone. Deze batterijen zijn binnen 10 minuten vol, waar de normale batterijen een dag ofzo voor ndig hebben.

Op mijn batterijen staat Nickel Metal Hydride Battery AA Size 1.2V 1700mAh. Zegt je dat wat? :D

Geplaatst door Muurhond

Ik zit er dan ook een hele dag achter. Ik heb van die snel oplaadbare batterijen. Niet van die gewone. Deze batterijen zijn binnen 10 minuten vol, waar de normale batterijen een dag ofzo voor ndig hebben.

Op mijn batterijen staat Nickel Metal Hydride Battery AA Size 1.2V 1700mAh. Zegt je dat wat? :D

Ik zit gemiddeld ook 8 uur per dag erachter en gebruik die goedkope batterije van de Aldi :D

Dat zegt me we; wat, ik heb nu cellen van 900 mAh erin zitten, ga ik toch ook maar eens zwaardere cellen aanschaffen. Bedankt

Groeten Oossie

Geplaatst door roby

Ik zit gemiddeld ook 8 uur per dag erachter en gebruik die goedkope batterije van de Aldi :D

Zit in jou muis een RF-motortje? ;)

Die goedkope aldi-batterijen zijn te licht voor een muis als een MX700.

Maar ja, voor mij maakt et niet uit wanneer ze nu op zijn, want ik merk et niet. Ik laad ze vaak 's nachts op, omdat ik dan de muis niet gebruik. Dus ze zijn allang vol wanneer ik weer achter me peeceetje kruip.

Maar wat staat er, nu we toch bezig zijn, op jouw batterijen qua gekrabbel, Roby?

Geplaatst door Muurhond

Zit in jou muis een RF-motortje? ;)

Die goedkope aldi-batterijen zijn te licht voor een muis als een MX700.

Maar ja, voor mij maakt et niet uit wanneer ze nu op zijn, want ik merk et niet. Ik laad ze vaak 's nachts op, omdat ik dan de muis niet gebruik. Dus ze zijn allang vol wanneer ik weer achter me peeceetje kruip.

Maar wat staat er, nu we toch bezig zijn, op jouw batterijen qua gekrabbel, Roby?

Ik heb een cordlessmouseman optical van logitech
m/n: M - RM 63 zonder adapter

Mijn batterije ( niet oplaadbaar ) merk: Alkaline mignon . lrg . aa . 1.5 V

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan