Muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Wanneer ik in een map een kleinere nieuwe map open dan blijft deze zichtbaar zolang de muis er op staat. Als de muis maar even van deze map af gaat is de map ook gelijk weg. Dit is lastig. Kan dat anders. Ik wil de map pas weghebben als ik hem wegklik.

Ik weet het niet hoor maar hier http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=151476 werd ik ook al achterdochtig van.

Zou spyware kunnen zijn. Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: Helpmij tegen spyware offensief Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.
Je kan eventueel eerst een online-scan doen qua virussen/trojanen: http://www.tiscali.nl/serv/viru/viru_center.asp

OPgelost. met het programma X-setup pro het onderdeel x-muis.
Ik heb nu twee berichten geplaatst op deze site en krijg 2 keer het antwoord dat het wel een spy zal zijn, simpel hoor. Moet adaware maar gebruiken. En ook naar de site gaan van Gezina. Dat noem ik geen hulp.

Geplaatst door frabans
OPgelost. met het programma X-setup pro het onderdeel x-muis.
Ik heb nu twee berichten geplaatst op deze site en krijg 2 keer het antwoord dat het wel een spy zal zijn, simpel hoor. Moet adaware maar gebruiken. En ook naar de site gaan van Gezina. Dat noem ik geen hulp.

Nou zeg, men probeerde je alleen maar te helpen hoor.

Het feit dat je opeens een raar bureaublad had en tegelijkertijd problemen kreeg met mappen openen qua muis is reden om te vermoeden dat er spyware op je pc aanwezig zou kunnen zijn, geeft verder niks hoor en verder sluit ik mij bij Buffy aan. :)

verschillende problemen.

Probleem met mappen en muis en het probleem met het bureaublad zijn totaal verschillend. Hadden niets met elkaar te maken. Met die muis had ik al lang, het bureaublad ontstond vanavond plotseling., Vandaar

En is dat probleem met het bureaublad inmiddels ook opgelost?

bureaublad

Nee, probleem is nog steeds niet opgelost. Heb nog steeds brede werkbalk met 3 items:
Maptaken, Andere locaties en details.
Ik snap er niks van.
Groetjes Frabans.

zou je wellicht een screenshot kunnen maken?

- (Print Screen)
- dan CTRL + V in het programma Irfanview
(of paint)

Misschien is het volgende makkelijker.
Ga naar b.v. mijn documenten, klik op extra en mapopties. Bij XP kan je dus kiezen bij Taken voor
"algemene taken voor mappen. De balk die dan verschijnt, is precies de balk die er nu op mijn bureaublad staat. Bij de tweede gebruiker op deze computer staat hij er niet. Alleen bij mij.
Frabans

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan