muisaanwijzer doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

loc_dog

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2004
Hallo,

Soms als ik mijn laptop opstart beweegt de muizaanwijzer vanzelf. Ik kan dan helemaal nix doen. De aanwijzer vliegt alle kanten op, en de rechtermuisknop die 'verschijnt' ook. Ik dacht dat het een virus was dus heb ik windows XP opnieuw geinstalleerd maar ik heb er nog steeds last van. Het gebeurt soms bij het opstarten al, en soms terwijl ik al een tijdje er achter zit?

Ik heb eerder zo'n probleem gehad met mijn computer, toen heb ik een nieuwe muis gekocht en de probleem was opgelost. Alleen het verschil toen was, dat als ik mijn muis bewoog, toen deed hij pas raar. Dus als ik mijn muis niet aanraakte bleef de muisaanwijzer ook staan. Nu op de laptop beweegt hij aan 1 stuk door.

Wat kan het probleem zijn?

wat voor muis is het een optische of een lasermuis?(bij een optische zie je een rood lichtje, bij een laser muis niet)

verander eens de ondergrond waarop je muis staat

bedankt voor de reactie.
Alleen ik gebruik helemaal geen muis.. Ik heb een dell laptop, in het toetsenbord zit ook een 'rondje' die je als muis kan gebruiken. Ik denk zelf dat er teveel stof in zit, en dat dat misschien het probleem is?

ah ja ik weet wat je bedoelt :P
Zelf vind ik dat helemaal niet handig werken :lol:

Jah ik zou zeggen kuis het dan eerst een even uit en check dan eens of het is opgelost hé

Ik weet niet of het rondje een drukkertje is? Het is een fantastisch systeem dat de druk van de vinger tegen het bolletje voelt. Je trekt en duwt de cursor ermee over het scherm. Hierdoor moet het apparaat zich synchroniseren om uit te vinden wat nu precies de neutrale positie is. Bij mijn IBM laptopje moest je zo nu en dan de knop even recht ingedrukt houden als de muiscursor in een bepaalde richting bewoog. Het systeem leert dan weer wat bewegingsloos is. Als dit het zelfde is dan zal er in de gebruiksaanwijzing staan wat je doen moet .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan