muisaanwijzer verplaatst zich

Status
Niet open voor verdere reacties.

pelkmansm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jun 2010
ik heb een dell d610 laptop met winxp Sp3.

Probleem. Na een tijdje gaat de muis naar de linker onderhoek of de rechter bovenhoek :evil:
Soms langzaam, soms snel

Ik heb alles geprobeerd: antivir avast! updates, firewall extra dicht gezet, secunia gedraaid, diverse anti spyware prg.

In een scan van avast vond hij 3 files. Bij antivir 1 flie, verborgen, maar daar kon ik niet bij.

Bios update gedaan. Niks help Sta op het punt mijn C schijf te formateren en windows erop nieuw op te zetten
Het virus deed het ook in Umbuntu (onder Windows)

Kan iemand mij helpen? Of tips? Ik ben echt ten einde raad, en kost zoveel tijd op dit uit te zoeken

@evelwenteltevel Dat is mooi, maar de TS vraagt of je hem kan helpen en dat doe jij zeker niet. Bericht verwijderd.

Ik heb datzelfde probleem ook gehad. Logitech gebeld (020-200 84 33).
Software drivers opnieuw geïnstalleerd. Bleek geen oplossing te zijn. Daarna werd muis en toetsenbord gratis vervangen, probleem opgelost. Schijnt dus te maken kunnen hebben met de hardware. gr. Anton

Is die muis nog op andere manieren bezig zelfstandig te zijn> want zo ja, dan ben je gehacked - is je pc overgenomen...
zo niet, dan zal formatteren wellicht helpen, hoewel ik daar geen voorstander van ben... liever proberen het probleem op te lossen:thumb:

Is die muis nog op andere manieren bezig zelfstandig te zijn> want zo ja, dan ben je gehacked - is je pc overgenomen...
zo niet, dan zal formatteren wellicht helpen, hoewel ik daar geen voorstander van ben... liever proberen het probleem op te lossen:thumb:

Ik heb datzelfde probleem ook gehad. Logitech gebeld (020-200 84 33).
Software drivers opnieuw geïnstalleerd. Bleek geen oplossing te zijn. Daarna werd muis en toetsenbord gratis vervangen, probleem opgelost. Schijnt dus te maken kunnen hebben met de hardware. gr. Anton

:thumb::thumb::thumb: Klopt, ik heb alles vervangen, bios, umbuntu, windows, software, anti vir, spyware, dell gebeld ongeveer 7 uur werk. Dell niet gesproken natuurlijk (marktplaats laptop) service tag vervallen.
EN WAT BLEEK laptop opengeschroefd, er zat een piepklein schakelaartje los. Zo zie je maar weer dat een systeembeheerder analyses altijd goed moet doen. Grts, Mark ex Philips DSL LAB (ps mijn vrouw krijgt op haar werk blauw scherm, de systeembeheerder snapt niet dat een videokaart of meer geheugen, klus van 15 minuten en wat hardware, de oplossing is! Ze kost ongeveer 80 euro per uur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan