muisaanwijzer zoek in office oiutlook en win8

Status
Niet open voor verdere reacties.

stipi

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2003
ik heb win8 geïnstalleerd en daarna office 2007. alleen bij outlook verdwijnt de aanwijzer en werken de pijltjestoetsen niet. word,excel enz geen probleem.
Wat zou ik kunnen doen ? dank voor reactie.
Mijn vraag van 7 maart is onbeantwoord gebleven.

Dan probeer ik het voor je. Nooit geschoten is altijd mis. :P Hier eens kijken, en is dat zo'n ding met draadloos. Gokje dan, hier even lezen bij de harde kern (microsoft) Klik

Lees even onderin dat document of je muiske er tussen staat.

Laatst bewerkt:
Ok, start Outlook op in Veilige Modus, d.w.z. houd Control ingedrukt & dubbelklik het Outlook-icoon.

Als de cursor nu niet verdwijnt, ligt het probleem in een Invoegtoepassing. Sluit Outlook af.

Herstart Outlook normaal, & volg deze aanwijzing om de Invoegtoepassingen 1 voor 1 uit te schakelen:

http://office.microsoft.com/nl-nl/a...n-in-office-programma-s-HA010034127.aspx#BM17

Herstart na iedere uitschakeling Outlook. De laatst uitgeschakelde Invoegtoepassing waarna de cursor weer zichtbaar word, is de boosdoener, alle andere kan je weer 1 voor 1 inschakelen, na de herstart controleren of de cursor niet weer verdwenen is.
N.B: Het is onverstandig om de Invoegtoepasing van de Anti-Virus uit te schakelen. Kwestie van prioriteiten.

open in extra het vertrouwenscentrum

dit openen is een probleem. ik heb geen muisaanwijzer en mijn pijltoetsen doen het niet.
kan ik dit ook openen in access bv. ? daar kom ik er wel in.
dank voor reactie.

muisaanwijzer outlook

vetrouwenscentrum openen in access bv. is geen optie,zag ik nu.
de laptop waarop ik dit probleem heb kan ik ook nog opstarten in vista.
daar werkt de muis normaal in outlook. het probleem zit dus bij win8.
wordt het hierdoor misschien duidelijker ?
ik hoor het graag. bedankt.

aanwijzer weg in outlook win 8

Jammer, maar in deze twee opties heb ik niets kunnen vinden om mijn probleem op te lossen.
Als er een ander lampje gaat branden,hoor ik graag iets.
gr.
pim

muisaanwijzer in outlook ( win 8) weg

Er is nog geen oplossing voor mijn probleem aangedragen.
Is er nog iemand die iets kan toevoegen ? Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan