muislicht blijft branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjotr10

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2004
Hallo,

Ik heb sinds kort een pc met een msi P4M900M2 moederbord. Apparaat doet wat ie moet doen, daar niet van.

Als ik ´m echter uitzet blijft het muislampje branden, evenals de usb hub die er even op zit. Leverancier zegt dat dat niet geeft.

Maar ik kan nu niet goed meer overschakelen naar 2e pc die aan zelfde toetsenbord en monitor hangt.

Hoe zet ik nu dat lampje uit?? ergens op het moederbord?

kortom, wie heeft de oplossing?

´k ben benieuwd

groet,

Vrij logische dat je muis aan blijft staan. Als je pc uit staat staat er nog wel stoom op je usb poorten en dan dus ook op je muis.

Hoi !

Je zult de netspanning uit moeten schakelen via de schakelaar op de voeding of evt. via een stekkerblok.

Greetz,

Harry.

Vrij logische dat je muis aan blijft staan. Als je pc uit staat staat er nog wel stoom op je usb poorten en dan dus ook op je muis.
Hai!

OK! Dit had ik nog niet eerder bij andere pc ´s in huis gezien. (ouwetjes, dat wel:D:D)

De route van Harry Snor via het stekkerblok of zo is dan de oplossing!

bedankt beiden!:thumb::thumb:

groet,

ik heb dat probleem ook met mijn acer aspire 1703 en het lampje gaat dan wel uit ( ik weet niet of het goed doet) als ik hem aan doe en dan voordat het beeld aanspringt weer met het aan knopje uitdoe! vreemd genoeg:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan