Muisvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
schokdempers geven? :o

serieus: dichter bij de ontvanger houden, op een andere ondergrond proberen, batterijen vervangen.

omruilen, neem de oude mee en demonstreer je probleem, dit mag gewoon niet.

succes

Zorg voor een effen ondergrond het liefst licht van kleur (probeer eens een velletje papier). 95% van de optische muizen kunnen niet overweg met een 'drukke' ondergrond.

Hoelang heb je die muis al. Ik hoop voor je dat je het garantie-bewijs nog hebt. Of je heb hem natuurlijk online besteld

Ik had hetzelfde probleem, het was opgelost toen ik erachter kwam dat mijn kat onder de muis was gaan liggen en zo een gratis massage bietste :p

1. Muis is laat eens kijken, 1 1/2 dag oud.
2. Ondergrond is helemaal glad, wit bureaublad.
3. Ik heb er nu een papiertje onder zitten en stukken beter. Mijn muismat is er zo een met van die ribbeltjes (als je van de andere kant kijkt zie je een ander plaatje), 3d en een heleboel kleuren. Daar flipt ie echt.
4. Ik heb geen kat :).
5. Hij staat op ps2. Zou USB beter gaan?

USB gaat beter dan PS2, althans bij mijn logitech

groeten Oossie

OP ps 2 doet ie exact hetzelfde als op USB ?, bij mij waren de problemen over toen ik de muis op USB aansloot

Groeten Oossie

Staat nu op USB, en moet zeggen. Het scheelt een stuk! Zit er echt zoveel snelheidsverschil tussen ps2 en USB? Wie kan me cijfers geven? (USB 1 btw)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan