multi-functionele USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

xtremegamer

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2006
Berichten
273
hallo , wat ik wil bereiken.

ik heb een bootable usb, echter door deze speciale formatering kan xp deze niet meer lezen.

nu wat ik wil is omdat het eigenlijke boot gedeelte enzo maar 1,40Mb is, dat windows xp de rest van de USB nog wel ziet en dus kan gebruiken hoe doe ik dit zonder de boot de beinvloeden ?

,thanks

Xtremegamer™
 
1. Maak een opstartbare cd met (bijv.) imgburn van het .ISO bestand dat je hier kunt downloaden.
2. Start op van die CD met de USB stick al in de computer gestoken, kies de juiste 'harddisk' uit het pulldown menu zodat de indeling van je USB stick in beeld is.
3. Verklein de opstartpartitie en druk op Apply. Zorg ervoor dat je de verkleinde partitie helemaal 'links' hebt staan.
4. Herstart je pc normaal (weer met USB stick er nog in), ga naar Schijfbeheer, en maak een extended partitie van de vrije ruimte die je dan op je stick ziet.
5. Maak, zodra de extende partitie gemaakt is, een logisch station in die extended partitie.

Of je USB-stick na deze aanpassing van partitiegrootte nog opstart kan ik niet beoordelen. Hopelijk wel, maar geen garantie.

Succes,

Tijs.
 
Nou bedankt voor jullie reacties !


ondertussen is het geen noodzaak meer en dus zoek ik er niet meer naar :D

groeten
Xtremegamer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan