Multikabel gebruikers ervaringen

In hoeverre ben je tevreden met Multikabel?

  • Zéér tevreden

    Stemmen: 3 30,0%
  • tevreden

    Stemmen: 7 70,0%
  • ontevreden

    Stemmen: 0 0,0%
  • zéér ontevreden

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hepyro

Banned
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
51
Ik wil wel eens weten wat jullie mening is over de provider Multikabel! Je kan in de poll een keuze maken in hoeverre je tevreden bent met deze provider en je kan natuurlijk ook even in dit forum toelichten waarom je M-kabel juist zo goed vind of helemaal niet goed;)

Hepyro
 
eigenlijk redelijk tevreden.
De verbinding is stabiel geworden de download is ook redelijk stabiel, helpdesk is snel bereikbaar, alleen proberen ze altijd de schuld bij jou te leggen en niet bij hun, vooral een firewall en een viruscanner zijn altijd de boosdoeners pfffffffffff.

Anekdote: belde een keer omdat me verbinding weer eens plat lag, kabelmodem gereset, pc opgestart en multikabel gebeld waar het nu aan kon liggen (ondertussen weer internet).
Helpdesk medewerker: dat klopt mevrouw, de bliksem is ingeslagen in uw gebied dus u heeft geen internet.
Ik: maar ik heb wel internet.
Helpdesk: nee mevrouw dat kan niet hoor.
Ik: nou ik zit toch echt nu te surfen.
Helpdesk: dat kan echt niet mevrouw
Ik: jawel hoor enz. Op een gegeven moment zegt hij:
Helpdesk: misschien zit u offline pagina's te bekijken ??
Ik: weet het verschil wel tussen offline of online (beetje boos wordend).
Helpdesk: O nou dan zal het nu wel verholpen zijn.
Maar ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet waarom ik toen me modem 2 keer per dag moest resetten. ( nu is me verbinding stabiel dus hoeft het niet meer))
 
Ik herken je ervaring met de helpdesk zeer goed, maar het ligt er gewoon aan wie je aan de telefoon krijgt, toevallig heb ik een xtje heel veel geluk gehad dat ik met een Senior Helpdeskmedewerker sprak en heb ook zijn emailadres waardoor ik hem direct kan bereiken op zijn werk!:)

Hepyro
 
Multikabel / Quicknet

Ik heb nu ruim 2 jaar een Powerabonnement en heb 1 keer niet on-line kunnen komen. Bleek iemand tegen het kastje bij ons in de straat te zijn gereden...(staat naast een parkeerplek)
Downloaden gaat lekker rap, alleen het uploaden mag van mij wel wat sneller.

dus eigenlijk heel tevreden...


grtz Kenneth
 
OFFTOPIC:
Ik weet alleen maar dat ik scheitziek wordt van die reclame op de radio van Multikabel:evil:
 
Mijn ervaring is gemengd, het aansluiten van de kabel werd gedaan door een knuppel van een monteur zie: http://helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=78405&highlight=multikabel Virus-info via de mozaiek op tv was erbarmelijk: http://helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=98374&highlight=multikabel Maar als het eenmaal werkt dan is 't ook goed en ze zijn in de regel altijd bereikbaar, nog wel. Nog een pluspunt, zij waren de enige die mij snel het juiste antwoord gaven toen ik maar geen verbinding met Helpmij kon maken, schijnt tamelijk uniek te zijn. Jammer is alleen zo'n monopolie-positie qua kabel, is belachelijk en volstrekt uit de tijd.
 
Tevreden, valt zelden uit, altijd dezelfde snelheid.
De downloadsnelheid mag van mij wel hoger dan ik nu heb (Max. 90 kb p/s). Ik hoor dat je op chello 300 kb hebt voor ongeveer hetzelfde maandbedrag(46 euro).
 
Ik gebruik ook Quicknet/Multikabel.
De snelheid is altijd hetzelfde.
Mag alleen inderdaad wel wat sneller als je ze vergelijkt met @home (www.home.nl) en Chello (www.chello.nl)
ik heb Power en betaal in de 40 euro en haal een max snelheid van 90 kb/sec en voor een lagere prijs bij @home van 29 euro haal je al een snelheid van 300 kb/sec al. Alleen ik heb problemen met mijn modem
dat de verbinding steeds wegvalt maar volgens mij heeft dit met de coax kabel te maken. Heeft iemand dit zelf ook gehad? ik heb een Motorola Surfboard modem
 
Ik heb een surfboard modem gehad bij mij viel ook telkens de verbinding weg na het plaatsen van een nieuw moederbord(vooral bij kazaa en edonkey)
Mijn moeder had een future modem en net de kabel opgezegd, dus ik heb ze omgeruild in samenspraak met de klantenservice, en met de future bleef ik verbinding houden dus die heb ik nu staan en de surfboard terug gestuurd ( heeft wel heel wat voeten in de aarde gehad maar het is gelukt).
Waar het nu aan gelegen heeft ik heb werkelijk geen idee. Het enige wat ik kan bedenken is dat het iets met het moederbord te maken heeft gehad. Met het oude moederbord had ik n.l. (bijna)nooit geen probs met de verbinding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan