eigenlijk redelijk tevreden.
De verbinding is stabiel geworden de download is ook redelijk stabiel, helpdesk is snel bereikbaar, alleen proberen ze altijd de schuld bij jou te leggen en niet bij hun, vooral een firewall en een viruscanner zijn altijd de boosdoeners pfffffffffff.
Anekdote: belde een keer omdat me verbinding weer eens plat lag, kabelmodem gereset, pc opgestart en multikabel gebeld waar het nu aan kon liggen (ondertussen weer internet).
Helpdesk medewerker: dat klopt mevrouw, de bliksem is ingeslagen in uw gebied dus u heeft geen internet.
Ik: maar ik heb wel internet.
Helpdesk: nee mevrouw dat kan niet hoor.
Ik: nou ik zit toch echt nu te surfen.
Helpdesk: dat kan echt niet mevrouw
Ik: jawel hoor enz. Op een gegeven moment zegt hij:
Helpdesk: misschien zit u offline pagina's te bekijken ??
Ik: weet het verschil wel tussen offline of online (beetje boos wordend).
Helpdesk: O nou dan zal het nu wel verholpen zijn.
Maar ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet waarom ik toen me modem 2 keer per dag moest resetten. ( nu is me verbinding stabiel dus hoeft het niet meer))