Multimedia Audiocontroller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amon-Ra

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Ik heb problemen met het geluid van een pc waarop ik W2K geïnstalleerd heb. In het hardwareprofiel staat een Multimedia Audiocontroller als geluidskaart. Klinkt bizar en vooral vrij vaag. Ik kan dus ook geen driver vinden voor dit apparaat. Eerder stond W95 op de computer en toen moest ik de driver voor een PCI Multimedia Audio device vinden. Ook zonder succes. Kan iemand mij hierbij enige raad geven? Thanks.

Je geluidskaart ff uit de pc halen en kijken wat er voor merk op staat.
Of is het een onboard geluidskaart?

Laatst bewerkt:
De kaart is niet onboard. Ik vermoed dat het om hetvolgende merk gaat:

Avance Logic

Eronder staat nog een nummer: ALS4000

Voor de volledigheid geef ik nog een nummer mee:

Int.art.no: 12380

'k Was ondertussen zelf eens op zoek gegaan naar die site en heb de driver ondertussen gevonden en geïnstalleerd. En kijk eens aan ... of hoor eens aan ... sound!!! Nu weet ik dat ik in 't vervolg best eens naar 't merk ga kijken. Toch stom dat Windows niet meteen dat merk weergeeft. In ieder geval, bedankt voor de tip!!!

hallo kan wel wat hulp gebruiken

Je geluidskaart ff uit de pc halen en kijken wat er voor merk op staat.
Of is het een onboard geluidskaart?
hetzelfde heb ik nadat ik opnieuw geformateerd heb en xp opnieuw eropgezet heb ik ook ineens geen geluid,bij mij zit de audiokaart wel onboard.als ik de vollume wil openen dan zegt de pc ik kan geen apparaat vinden.2dagen geleden zat ik met deze zelfde spullen te surven en had ik gewoon geluid pc zegt ook er is geen geluidsapparaat,is dat mafsif single chip en raid-controller en mci cd audio iswel geinstaleerd en werkt volgens de pc perfect dat is ook zo,besturing van geluid video en spelletjes werkt gewoon.ga ik naar apperaatbeheer staat onder netwerkadapters overige apparaten, daar staan dingen door jeweetwel dat het niet werkt.das dus de multimedia-audiocontroler.kan je me helpen? *KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
@Rico98,

Email adres op het forum plaatsen is niet nodig, helpen doen we via het forum. Tevens reageer je in een topic die van 2003 is, dus niet echt actueel meer.

Ik sluit deze topic en heb je mail adres verwijderd. Graag de volgende keer even op de datum letten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan