Multimedia/Game PC (Budget € 1500)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gielb

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
Dag heren/dames,

Het wordt toch echt tijd voor een nieuwe pc. Nu wil ik het graag samenstellen maar kom ik er achter dat ik er eigenlijk niet genoeg verstand van heb om zelf vanaf scratch te beginnen. Wellicht dat jullie me toch een beetje kunnen helpen.

Budget: € 1500
Doel: Gamen/Beeldbewerking/Internet+Email
Hoe belangrijk is stilte?: Enigszins belangrijk
Assemblag: De Winkel

Opties: Mogelijkheid tot Dualscreen
Besturingssysteem: Windows 7
Andere software?: None

Randapparatuur: Al in bezit van muis, toetsenbord & speakerset. Wel op zoek naar nieuwe monitor

Mocht ik nog wat meer informatie moeten geven dan hoor ik dat graag, alvast bedankt!

Zoiets misschien? (klik)

Beeldscherm qua inch en ms etc. en Windows 64bit Engels of Nederlands kan je altijd nog veranderen. Indien die 1500 euro ook echt op moet kan je de setup nog verbeteren natuurlijk (of je haalt deze en doet wat je overhoudt naar het Gamek1ng fonds, giro 666 :evil:)

Zeker mooi dingetje! Kun je voorlopig wel mee vooruit :thumb:

Zou nog een extra fan erin doen, maarja dat ben ik, neem liever het zekere voor het onzekere. Kom je wel echt op de 1500 ;)

Laatst bewerkt:
Welke fan raad je er bij aan? Dat het dan 1500 wordt is geen probleem, dat was m'n budget ook! :)
Is dit wat? Antec Tri Cool

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen mijn pc te koop gezet, hij is niet zo snel als een pc van €1500 maar je kunt wel bijna de helft van je geld besparen en alsnog een goede snelle gaming PC hebben.

Ik heb alle facturen nog, er zit 2jaar winkel-garantie op de onderdelen, alleen op de videokaart nog 6maanden.

De link naar mijn pc is http://link.marktplaats.nl/316168531

Als het je wat lijkt hoor ik het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan