Multimedia pc 600 euro (medium settings voor gamen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gioca

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2010
Dag heren,

Zou iemand mij kunnen helpen bij het samenstellen van een nieuwe pc, aangezien ik er zelf bar weinig verstand van heb.

Budget - max. 700 euro (excl. monitor, muis, toetsenbord en andere meuk)

Doel - HD films bekijken, gamen op circa medium settings, internet+email

Hoe belangrijk is stilte? Enigszins belangrijk/Heel belangrijk (Herrie = irritant)

Assemblage - Doe ik zelf, in de zin van: zal geregeld worden...

Opties: CD/DVD afspeler (rewriter-'brander', niet nodig); HD compatible met films (aardige videokaart); bij voorkeur I5 Intel processor

Besturingssysteem: Ik heb momenteel XP, maar neem aan dat bij een nieuwe pc Windows 7 wordt aangeraden, dus Windows 7 als Windows XP niet handig is op deze nieuwe pc.

Andere software? - N.v.t.

Randapparatuur
PC moet compatible zijn met monitor Samsung Syncmaster P2370, maar dat lijkt mij niet zo moeilijk... :D

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!

Groeten uit Nijmegen,

Maurice Faassen :thumb:

Laatst bewerkt:
112fan ziet er okey uit de videokaart en het moederbord kunnen een heel stuk beter
verder heb je PC3-8500 ram geheugen terwijl pc's nu zonbeetje PC3-10666 gebruiken als standaard

verder is Intel duur en met dit budget erg krap en kun je dus beter een AMD systeem aanschaffen

ik zal wat klaar zetten

Laatst bewerkt:
Het budget mag opgerekt worden naar 700. Heb net zojuist de BBG van Tweaker.net doorgenomen van november. Daar staan ook handige tips in.

Zoals ik al zij:

Ik ben zelf nog niet zo goed in pc's samenstellen maar ik heb wat geprobeert:

Ik vind het best maar Intel vind ik beter en ik zat onder het budget. Videokaart en mobo konden beter dat weet ik maar ik deed het heel snel.

reden waarom intel boven budget is, is omdat je videokaart heel erg mager is
en je kon er dus niet mee gamen laat staan browser spelletjes...
verder was het ram ook ontoerijkend

en ik weet dat je net begint dus is het okey! iedereen moet ergens beginnen
ik kraak je niet af! altans is niet mijn bedoeling...

On topic
700 euro dan kan een I5 met een goede videokaart en zoals ik al zij ik zal wat klaar zetten...

@112fan het ram is nogsteeds te traag PC3-10666 is wat nu als standaard word gebruikt...

Laatst bewerkt:
@marcel die videokaart is niet goed leverbaar kan erg lang duren... kan je andere nemen?

ik heb ook nog een systeem
klik

Core I5 760
1TB HDD
HD6850 1GB zal elk spel op max aan kunnen
Windows 7 64BIT
4GB DDR3 PC3-10600
OCZ stealthXstream 500watt voeding
Moederbord ondersteund USB3.0 en SATA600

hiermee zul je elk spel op max draaien en kan je ook nog je videobewerkingen op doen
het systeem is beter dan dat van marcel maar kost ook iets meer 716 euro totaal...

ups:o ook ik maak fouten zoals je kan zien

tjah dan word de videokaart iets minder een GTX460 anders zitten we heel dik over het budget...
klik

GTX460 wat dat betreft ook een top kaart zal ook elk spel op max aan kunnen...

moederbord ondersteund beide SLI en Crossfire dus als je nog een tweede videokaart ernaast wou zetten is dat geen probleem!

Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat ik met deze info goed uit de voeten kan komen!

Groeten,

Maurice:thumb:

Het valt mij trouwens op dat jullie allen via azerty alles inkopen/bestellen? Is dit de site met de beste prijs-kwaliteit verhouding?

het is een van de goedkoopste, maar toch goeie site
4launch is bete als je windows en assemblage wilt want dat scheelt 30 euro,
maar ik vind azerty veel overzichtelijker:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan