rgeerolf
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2008
Hallo,
Ik moet een systeem samenstellen voor mijn vriendin:
Budget - Rond de 900 EUR
Doel - Office, internet uiteraard, films (1080p) en soms games (ze speelt graag GTA IV
of De Sims 3)
Hoe belangrijk is stilte? - Stilte is belangrijk, daarom meteen alternatief voor intel boxed koeler
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) – Zelf
Besturingssysteem – Heb al Win7 x64
Randapparatuur - Geen enkel pc
Ik had eerst zelf een systeempje gemaakt, is er sprake van incompatibiliteit ?
Klik hier
Maar uiteraard heb ik niet zomaar mijn bericht geplaatst maar eerst nog even rond gezocht naar gelijkaardige vragen op dit forum.
Deze komt uit een andere recente vraag met wat aanpassingen.
Klik hier
Wellicht is die laatste, met de i7 en een nieuwere grafische kaart de interessante, die eerste heb ik tijden geleden eens gemaakt maar in principe heeft ze nog niet echt blu-ray nodig. Ziezo, ik heb mijn best gedaan om mijn vraag/post zo compleet mogelijk te maken. Iemand suggesties, is dit compatibel of heb je nog een andere opmerking ? Posten dan maar
Oja dit nog:
- Geen tijd meer om nog te wachten op de 6xxx van amd
- Ja de behuizing kan goedkoper, maar het is voor mijn vriendin en ze wil nu eenmaal die
Alvast bedankt !
Ik moet een systeem samenstellen voor mijn vriendin:
Budget - Rond de 900 EUR
Doel - Office, internet uiteraard, films (1080p) en soms games (ze speelt graag GTA IV

Hoe belangrijk is stilte? - Stilte is belangrijk, daarom meteen alternatief voor intel boxed koeler
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) – Zelf
Besturingssysteem – Heb al Win7 x64
Randapparatuur - Geen enkel pc
Ik had eerst zelf een systeempje gemaakt, is er sprake van incompatibiliteit ?
Klik hier

Maar uiteraard heb ik niet zomaar mijn bericht geplaatst maar eerst nog even rond gezocht naar gelijkaardige vragen op dit forum.
Deze komt uit een andere recente vraag met wat aanpassingen.
Klik hier

Wellicht is die laatste, met de i7 en een nieuwere grafische kaart de interessante, die eerste heb ik tijden geleden eens gemaakt maar in principe heeft ze nog niet echt blu-ray nodig. Ziezo, ik heb mijn best gedaan om mijn vraag/post zo compleet mogelijk te maken. Iemand suggesties, is dit compatibel of heb je nog een andere opmerking ? Posten dan maar

Oja dit nog:
- Geen tijd meer om nog te wachten op de 6xxx van amd
- Ja de behuizing kan goedkoper, maar het is voor mijn vriendin en ze wil nu eenmaal die

Alvast bedankt !
Laatst bewerkt: