Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op dit forum. En ik heb me net al een beetje ingelezen over alle nieuwe systemen. Maar toch wilde ik even jullie persoonlijk advies hebben.
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe pc die aardig wat in huis moet hebben. Ik heb hem nodig voor school (werktuigbouw) en verder moet er natuurlijk gegamed worden.
Hier zijn mijn specs voor de pc:
Budget: Rond de 1000 euro inclusief besturingssysteem.
Doel: Gamen en de zwaardere ontwerp programma's.
Stilte: Enigszins belangrijk.
Assemblage: Maakt niet heel veel uit.
Opties: Een geluidskaart is geen eis. Maar een een beetje kwaliteit zou wel fijn zijn.
Besturingssysteem: Nog even wachten op Windows 7.
Andere software: Niet nodig.
Randapparatuur: Niet nodig.
Verder heb ik toch wel goede verhalen over de Intel i7 serie gehoord. Dus daar zou ik graag bij blijven.
Alvast heel erg bedankt.
Vriendelijke groet,
Peter Harenberg
Ik ben nieuw hier op dit forum. En ik heb me net al een beetje ingelezen over alle nieuwe systemen. Maar toch wilde ik even jullie persoonlijk advies hebben.
Ik ben dus opzoek naar een nieuwe pc die aardig wat in huis moet hebben. Ik heb hem nodig voor school (werktuigbouw) en verder moet er natuurlijk gegamed worden.

Hier zijn mijn specs voor de pc:
Budget: Rond de 1000 euro inclusief besturingssysteem.
Doel: Gamen en de zwaardere ontwerp programma's.
Stilte: Enigszins belangrijk.
Assemblage: Maakt niet heel veel uit.
Opties: Een geluidskaart is geen eis. Maar een een beetje kwaliteit zou wel fijn zijn.
Besturingssysteem: Nog even wachten op Windows 7.
Andere software: Niet nodig.
Randapparatuur: Niet nodig.
Verder heb ik toch wel goede verhalen over de Intel i7 serie gehoord. Dus daar zou ik graag bij blijven.
Alvast heel erg bedankt.
Vriendelijke groet,
Peter Harenberg