Multimedia pc (gamepc)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik wel doen, maar dat is echt heel erg makkelijk. Je doet de Windows dvd erin, en alles gaat vanzelf. Maar ik zal het erbij doen.

Klik

Edit: Geheugen was niet meer beschikbaar, deze nog wel, vernieuwd winkelmandje.

Laatst bewerkt:
waarom koop je geen goedkopere kast en dan een betere videokaart> HD6870
het is tenslotte een game pc;)

Jantju

Kan ik wel doen, maar dat is echt heel erg makkelijk. Je doet de Windows dvd erin, en alles gaat vanzelf. Maar ik zal het erbij doen.

Oh ik dacht dat met software installeren niet alleen windows werd bedoeld maar ook andere belangrijke dingen ... windows dvdtje installeren kan ik inderdaad zelf wel :thumb: misverstandje

waarom koop je geen goedkopere kast en dan een betere videokaart> HD6870
het is tenslotte een game pc

Gamen is bij mij niet de hoofdzaak trouwens

Nog 2 wensen trouwens, kan er een wireless dingetje op dat het een optie is als ik wireless in hoognood zou willen dat ik dat kan zeg maar ?

En is de moederbord uitbreidbaar ? Als ik in de toekomst meer geheugen zou willen of een extra videokaart ofzo ? :confused:

Alvast bedankt voor de reactie

Oh ik dacht dat met software installeren niet alleen windows werd bedoeld maar ook andere belangrijke dingen ... windows dvdtje installeren kan ik inderdaad zelf wel misverstandje

Mooi :) Scheelt weer wat geld ;)

Nog 2 wensen trouwens, kan er een wireless dingetje op dat het een optie is als ik wireless in hoognood zou willen dat ik dat kan zeg maar ?

Ja hoor! Ik heb er een bijgeplaatst. Dit is een hele goede, en goedkope, en je zou ook nog gewoon kunnen internetten zonder kabel. Omdat dit even snel is. ;) Vernieuwd winkelmandje.

En is de moederbord uitbreidbaar ? Als ik in de toekomst meer geheugen zou willen of een extra videokaart ofzo ?

Moederbord is goed uitbreidbaar, kan je 2 videokaarten op kwijt, en je kan nog 8gb ram geheugen erbij plaatsen (in totaal dus 16gb) (wat bijna onmogelijk is te gebruiken :P). Alleen daar moet ik bij zeggen dat de voeding niet 2 videokaarten ondersteunt. De voeding kan dit hele systeem aan, en is heel erg stil, maar kan niet 2 videokaarten tegelijk voeden. Het is trouwens echt niet nodig om nog een tweede videokaart erin te doen, als je hoofddoel niet gamen is. Het is namelijk al een hele goede videokaart van zichzelf! :cool:

Dit is dus het vernieuwde winkelmandje, zonder windows 7 installatie, en met draadloos internet. Ik vind het een heel erg goede computer! Deze computer hoor je totaal niet. Hij heeft echt de beste kwaliteit onderdelen. Je computer is zeer snel door de six-core processor, en het 8gb (!) geheugen! Je kan er echt alles mee, lijkt me een super keus! :D

Heel veel plezier ermee, en als je nog vragen hebt, stel ze gerust! :thumb:

Laatst bewerkt:
aw merci :)

Ik zie dat je de geheugen hebt veranderd of nie ? hartstikke bedankt voor het wireless... zal me een hoop schelen

Ja klopt, had ik veranderd omdat het andere geheugen op was. Heb je verder nog vragen? :thumb:

Jazeker heb hem vandaag binnen, inmiddels bijna alles aan de praat.

maar het geluid doet het niet :(

Weet niet waar dat aan ligt,

Op mijn vorige pc had ik ATi realtak HD manager ofzo iets ,

En nu pakt ie andere software, zelfs als ik de kabels erin, Waar kan ik hier het beste hulp voor krijgen ?

Zit er geen CD bij de geluidskaart? Zoja, dan moet je de oude drivers verwijderen, en dan de nieuwe via de cd installeren. Probeer anders dit even, drivers van windows vista werken ook goed.

ik vindt dit een kleine vraag voor een nieuwe topich dus:
is er een gratis programma die al je drivers kan updaten?

(is misschien ook wel handig voor de TS)

Marcell96

ik vindt dit een kleine vraag voor een nieuwe topich dus:
is er een gratis programma die al je drivers kan updaten?

Ik heb al zon programma maar niet gratis ja voor mij wel als je snap wat ik bedoel.
Maar die download alleen de asus audio driver.

Jantju

Zit er geen CD bij de geluidskaart? Zoja, dan moet je de oude drivers verwijderen, en dan de nieuwe via de cd installeren. Probeer anders dit even, drivers van windows vista werken ook goed.

Ja, die zit erbij, van het moedebord, zit er drivers bij voor de audo. Ik zie de map staan met verschillende sub/mappen onder de naam Realtak. Al 2 x van die map geinstalleerd. Maar nog niet dat wat ik zoek, blijkt ook nog is dat ik eerst een hotfix moet installeren voordat ik de drivers installeer. Kijk ik bij drivers waar k het kanv erwijderen staat er weer niks. snap er helemaal niks meer van, moet hier echt even goed de tijd voor nemen.

Kijk deze software zoek ik, hierop deed mijn geluid het

[video=youtube;pTzuAceKXPI]http://www.youtube.com/watch?v=pTzuAceKXPI[/video]

die programma zit er bij mij weer (gratis) standaard op:
naamloosmw.png

misschien heb je hier wat aan: http://tweakers.net/meuktracker/18655/realtek-hd-audio-205.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan