Oh ik dacht dat met software installeren niet alleen windows werd bedoeld maar ook andere belangrijke dingen ... windows dvdtje installeren kan ik inderdaad zelf wel misverstandje
Mooi

Scheelt weer wat geld
Nog 2 wensen trouwens, kan er een wireless dingetje op dat het een optie is als ik wireless in hoognood zou willen dat ik dat kan zeg maar ?
Ja hoor! Ik heb er een bijgeplaatst. Dit is een hele goede, en goedkope, en je zou ook nog gewoon kunnen internetten zonder kabel. Omdat dit even snel is.
Vernieuwd winkelmandje.
En is de moederbord uitbreidbaar ? Als ik in de toekomst meer geheugen zou willen of een extra videokaart ofzo ?
Moederbord is goed uitbreidbaar, kan je 2 videokaarten op kwijt, en je kan nog 8gb ram geheugen erbij plaatsen (in totaal dus 16gb) (wat bijna onmogelijk is te gebruiken

). Alleen daar moet ik bij zeggen dat de voeding niet 2 videokaarten ondersteunt. De voeding kan dit hele systeem aan, en is heel erg stil, maar kan niet 2 videokaarten tegelijk voeden. Het is trouwens echt niet nodig om nog een tweede videokaart erin te doen, als je hoofddoel niet gamen is. Het is namelijk al een
hele goede videokaart van zichzelf!
Dit is dus het
vernieuwde winkelmandje, zonder windows 7 installatie, en met draadloos internet. Ik vind het een heel erg goede computer! Deze computer hoor je totaal niet. Hij heeft echt de beste kwaliteit onderdelen. Je computer is zeer snel door de six-core processor, en het 8gb (!) geheugen! Je kan er echt alles mee, lijkt me een super keus!
Heel veel plezier ermee, en als je nog vragen hebt, stel ze gerust! :thumb: