Multimedia Pc +/- max 750

Status
Niet open voor verdere reacties.

perryL

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2007
Budget - 750 max
Doel - Websites maken (Adobe), zit veel op FTD (Films downloaden)
Hoe belangrijk is stilte? - Enigszins belangrijk
Assemblage - winkel of zelf, afhankelijk hoeveel ze ervoor vragen
Opties: Cardreaders
Besturingssysteem - Windows 7 (Al in bezit)
Andere software? - Nee niet nodig
Randapparatuur - Geen extra randapparatuur

Specifieke wensen: Grote HD, CD/DVD brander, Liefst minimaal 4 USB aansluitingen.

Heb zelf al een samenstelling proberen te maken(Zie bijlage), Maar aangezien ik er geen ster in ben, en tegenwoordig niet op de hoogte ben van de nieuwe hardeware componenten, heb ik mijn configuratie gebaseerd op de beoordelingen van andere klanten.

Ik hoop dat er iemand een reactie kan geven op mijn configuratie of het een en ander kan aanpassen.
Prijs van mijn huidige configuratie €630,- Excl beeldscherm

gr
perry

Bijlagen

• configuratie.png
    configuratie.png
    81,8 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Welke zouden jullie me aanbevelen?

ASUS EAH4350 SILENT/DI/512MD2?

Hoef geen game-pc te worden zoals ik al had aangegeven, als ik maar normaal films kan kijken met dit pctje:rolleyes:

Klopt, Maar dat is inmiddels als geregeld, heb het ook al aangepast in mijn vraag

Verdere configuratie van de pc een beetje redelijk? want ik heb hier echt weinig verstand zelf van. Dus weet ook niet of de onderdelen wel goed met elkaar overweg kunnen e.d.d.

Op zich is jouw systeem prima alleen denk ik dat je op de cpu wat kunt besparen. voor 20,- minder heb je een 3.2Ghz ipv 3.4 Ghz.
Dit verschil ga je niet merken, zeker niet bij het maken van websites of films kijken.

Ik zou alleen voor de zekerheid een iets krachtigere videokaart kiezen.

Met dit systeem KLIK zit alles bij in(incl. videokaart en monitor EN inelkaar laten zetten) t is alleen wel 20 euro boven je budget, verzenden is gratis, alleen zal het zeker 1 a 2 weken duren voor die binnen is, ze zijn namelijk goedkoop maar niet super snel meer tegenwoordig met opsturen.

Laatst bewerkt:
Kijk hier heb ik wat aan, Prima zo.

Incl Monitor en Garantie/montagekosten wat ik eigenlijk niet bij mijn budget had gerekend wat hier ook al bij zit.

Bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan