multimedia toetsen in itunes

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkkiller545

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Ik heb bovenaan mijn laptop enkele multimedia toetsen staan, maar als ik deze wil gebruiken om mijn muziek van itunes te pauzeren of het volgende nummer te selecteren werkt dit enkel als mijn itunes is geopend. Wat kan ik hieraan doen?

Je bedoelt dus, als Itunes is geminimaliseerd naar de taakbalk? Ik denk dat je er dan niks aan kan veranderen. Die toetsen werken waarschijnlijk alleen als je een venster geselecteerd hebt, met een mediaplayer, die de buttons Play, Pause etc. hebben.

Maar ik kan het nog wel proberen. Post ff de volledige modelnaam van je laptop. ( niet alleen Acer, of Asus, maar bijv. Acer Aspire 5536G, als je het niet vind, kijk dan ff op de doos van je lappy )

Je bedoelt dus, als Itunes is geminimaliseerd naar de taakbalk? Ik denk dat je er dan niks aan kan veranderen. Die toetsen werken waarschijnlijk alleen als je een venster geselecteerd hebt, met een mediaplayer, die de buttons Play, Pause etc. hebben.

Maar ik kan het nog wel proberen. Post ff de volledige modelnaam van je laptop. ( niet alleen Acer, of Asus, maar bijv. Acer Aspire 5536G, als je het niet vind, kijk dan ff op de doos van je lappy )

De toetsen doen het wel bij windows mediaplayer dus daar ligt het niet aan denk ik.

Maar hier is mijn laptop, fujitsu amilo Xi3670

Ik denk dat het toetsenbord zo geconfigureerd is, dat hij alleen met Windows Media Player, of andere standaard spelers kan werken. Itunes gebruik waarschijnlijk andere namen voor de knoppen.
Wat bijvoorbeeld ( heel simpel ) bij windows media player heet "Button.Play" heet misschien bij Itunes "Play.Button".
Ik denk niet dat je dit kan oplossen.

Ik denk dat het toetsenbord zo geconfigureerd is, dat hij alleen met Windows Media Player, of andere standaard spelers kan werken. Itunes gebruik waarschijnlijk andere namen voor de knoppen.
Wat bijvoorbeeld ( heel simpel ) bij windows media player heet "Button.Play" heet misschien bij Itunes "Play.Button".
Ik denk niet dat je dit kan oplossen.

Maar ik had in het weekend een programmatje op computer totaal gevonden, en dit diende voor itunes maar het werkte nog niet.

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan