Multisessie met Nero lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zet eens de instelling op track-at-once ipv disc-at-once (indien van toepassing) en sluit in ieder geval de dvd niet af.

Sarvo zei:
Zet eens de instelling op track-at-once ipv disc-at-once (indien van toepassing) en sluit in ieder geval de dvd niet af.

2006vervolg

Daar kon ik niet meer opkomen ,maar zou inder daad wel eens kunnen zijn.

(ben gelijk weer wakker)

Als dat niet lukt?dan weet ik het niet meer

Als dat niet lukt, ga ik het zelf eens proberen met een rw'tje :)
Dan wil ik wel eens weten hoe het precies zit!

Sarvo zei:
Staat al op track-at-once en ik sluit de dvd niet af.:confused:

Dan ga ik straks eens een ms dvd maken, ff kijken of het lukt :)

Geen enkel probleem. Ik heb een dvd+rw snel gewist, heb toen een multisessiedvdrom gestart. 500MB mp3 op gebrand. Vervolgens dvd+rw weer terug gedaan, nero gestart, verder gaan met multisessie en nog eens 500MB mp3's er aan geplakt, dit zonder problemen. Ik gebruik alleen wel nero 7.0 met een sony dru710-A
Ik heb alles gelaten zoals nero het ingesteld had.
Nu kan ik meteen even testen hoe een dvdspeler daarmee omgaat :D

Laatst bewerkt:
Sarvo zei:
Geen enkel probleem. Ik heb een dvd+rw snel gewist, heb toen een multisessiedvdrom gestart. 500MB mp3 op gebrand. Vervolgens dvd+rw weer terug gedaan, nero gestart, verder gaan met multisessie en nog eens 500MB mp3's er aan geplakt, dit zonder problemen. Ik gebruik alleen wel nero 7.0 met een sony dru710-A
Ik heb alles gelaten zoals nero het ingesteld had.
Nu kan ik meteen even testen hoe een dvdspeler daarmee omgaat :D
Nero 7.0 geïnstalleerd, op branderij-gebied gaat alles van een leien dakje, maar helaas......'doorgaan met multisessie' vertikt ie!:confused:

Dan denk ik dat je dvdbrander niet helemaal juist functioneert.
Zit de multisessiedvd wel in de brander als je daar mee door wil gaan? (dus al plaatsen voordat je aangeeft dat je verder wil gaan met een sessie>> dvd plaatsen>nero starten>doorgaan sessie)

Sarvo zei:
Zit de multisessiedvd wel in de brander als je daar mee door wil gaan? (dus al plaatsen voordat je aangeeft dat je verder wil gaan met een sessie)
Yep!

En als je het eens probeert terwijl alle virtuele drives zijn uitgeschakeld?

99% van de gevallen zit hem in de probleemdriehoek van brandproblemen
Op de drie hoeken van die driehoek staan er volgende begrippen
  • medium is niet compatibel met brander/software
  • fout in software
  • firmware niet geschikt

En alle 3 deze punten zijn gecontroleerd en NOCH lukt het niet.... misschien is het wel iets nieuws dat men nog niet kent...

James :)

James007 zei:
  • fout in software
  • firmware niet geschikt

En alle 3 deze punten zijn gecontroleerd en NOCH lukt het niet.... misschien is het wel iets nieuws dat men nog niet kent...

Tja....ik weet het ook niet meer...k haal morgen wel wat dvd-rw's, misschien lukt het daar wel mee.:)

ikself zei:
Tja....ik weet het ook niet meer...k haal morgen wel wat dvd-rw's, misschien lukt het daar wel mee.:)
Ik word er depressief van in jouw plaats :(

Als je een + en - brander hebt, dan zou het op beide soorten geen probleem mogen zijn, Mocht het wel lukken met -rw, dan heb je daar dus weinig aan, aangezien + behoorlijk de standaard is. Ik hoop eerlijk gezegd dat het met -rw ook niet lukt, dan kan je tenminste beroep doen op garantie. Als je die niet meer hebt, dan hoop ik dat het wel lukt trouwens :D

James007 zei:
  • fout in software
    ************************Kan je Nero op een andere Partitie installeren???
    (kan zijn dat het net op een slecht gedeelte van HD staat)

• firmware niet geschikt

Je moet wat proberen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan