Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sarvo zei:Zet eens de instelling op track-at-once ipv disc-at-once (indien van toepassing) en sluit in ieder geval de dvd niet af.
Staat al op track-at-once en ik sluit de dvd niet af.Sarvo zei:Zet eens de instelling op track-at-once ipv disc-at-once (indien van toepassing) en sluit in ieder geval de dvd niet af.
:thumb: Alvast dank voor de moeite!Sarvo zei:Dan ga ik straks eens een ms dvd maken, ff kijken of het lukt![]()
Nero 7.0 geïnstalleerd, op branderij-gebied gaat alles van een leien dakje, maar helaas......'doorgaan met multisessie' vertikt ie!Sarvo zei:Geen enkel probleem. Ik heb een dvd+rw snel gewist, heb toen een multisessiedvdrom gestart. 500MB mp3 op gebrand. Vervolgens dvd+rw weer terug gedaan, nero gestart, verder gaan met multisessie en nog eens 500MB mp3's er aan geplakt, dit zonder problemen. Ik gebruik alleen wel nero 7.0 met een sony dru710-A
Ik heb alles gelaten zoals nero het ingesteld had.
Nu kan ik meteen even testen hoe een dvdspeler daarmee omgaat![]()
Yep!Sarvo zei:Zit de multisessiedvd wel in de brander als je daar mee door wil gaan? (dus al plaatsen voordat je aangeeft dat je verder wil gaan met een sessie)
Al geprobeerd, maar helaas.....Sarvo zei:En als je het eens probeert terwijl alle virtuele drives zijn uitgeschakeld?
Tja....ik weet het ook niet meer...k haal morgen wel wat dvd-rw's, misschien lukt het daar wel mee.James007 zei:99% van de gevallen zit hem in de probleemdriehoek van brandproblemen
Op de drie hoeken van die driehoek staan er volgende begrippen
- medium is niet compatibel met brander/software
- fout in software
- firmware niet geschikt
En alle 3 deze punten zijn gecontroleerd en NOCH lukt het niet.... misschien is het wel iets nieuws dat men nog niet kent...
James![]()
Ik word er depressief van in jouw plaatsikself zei:Tja....ik weet het ook niet meer...k haal morgen wel wat dvd-rw's, misschien lukt het daar wel mee.![]()
James007 zei:99% van de gevallen zit hem in de probleemdriehoek van brandproblemen
Op de drie hoeken van die driehoek staan er volgende begrippen
- medium is niet compatibel met brander/software
- fout in software
************************Kan je Nero op een andere Partitie installeren???
(kan zijn dat het net op een slecht gedeelte van HD staat)
- firmware niet geschikt
En alle 3 deze punten zijn gecontroleerd en NOCH lukt het niet.... misschien is het wel iets nieuws dat men nog niet kent...
James![]()
Dan zou Nero gewoon niet werken denk ikBANDIT123 zei:Je moet wat proberen
James007 zei:Dan zou Nero gewoon niet werken denk ik
James![]()
Nee ik bedoel moest het programma op een slecht gedeelte van de harde schijf staan...BANDIT123 zei:Ja hoor staat bij mij niet op C ,maar op X
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.