multisessie

• Onderwerp starter Onderwerp starter wiel
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wiel

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Hoi

Sins kort probeer ik nero 6 en het lukt niet om een cd met multisessie te branden. Ik kan als ik de eerste keer ga branden kiezen voor multisessie datdoe ik dan ook. Als ik de cd er opnieuw in leg en ik wil er iets bij zetten dan geeft nero geen bestanden weer en niet de mogelijkheid om door te gaan met multisessie, die blijft grijs. Ik kan wel met een knopje de sessies bekijken en ik denk dat ik die moet importeren of zoiets. Bij nero 5.5 was dit nooit een probleem. Op een andere pc heb ik het ook geprobeerd met nero 7 maar dat ging ook niet. Ik denk dat ik iets over het hoofd ziet. wie kan me raad geven?

Groeten
Wiel

Als eerste Start multisession en er na als je er wat bij wilt zetten Continu multie session dan kijkt Nero eerst wat er op staat en geeft dat ook weer wat er al opstaat,zo moet het werken.

Al geprobeert eerst Nero verwijdert en opnieuw installeren?

Ik kies voor multisessie de eerste keer. De tweede keer laat nero geen bestanden zien. Het knopje doorgaan met multisessie blijft grijs. Ik heb het geprobeerd bij een andere pc waarop nero 7 pas is geinstalleerd die doet hetzelfde. Op de cd die ik gebruik staan al 7 sessies er is nog ruimte genoeg. Gebruik van het knopje schijfinfo geeft ook 7 sessies aan. Ik zie ook nergens zoals in de beschrijving vermeld de mogelijkheid om de cd te sluiten, ik hoop dat dat niet standaard op sluiten staat.

Al geprobeert eerst Nero verwijdert en opnieuw installeren?

Dus ook echt helemaal verwijderen , ook in Common files en register!..Enz

op die andere pc, van mijn zoon, is win xp nieuw geinstalleerd en gelijk nero 7. daar werkt het ook niet. maar weer terug naar 5.5 denk ik.

WElke brander?
Snap hem nu denk ik !

Update je Firmware van de branders!!
Dan zal Nero ook weer alles voor je kunnen doen!!

Ik heb nu op pc 1 nero 6 opnieuw geinstalleerd::( geen mogelijkheid om multisessie te branden. Op pc 2 was hd defect nieuwe hd met nero 7 nl : niet de mogelijkheid om multisessie te branden. In pc 3 een dvd speler met cd brander gezet, de oude nero 5.5 geinstalleerd multisessie werkt :thumb: perfect!!!!!!!! In pc 1 de firmware geupdate zoals voorgesteld, geen multiesessie!!! Het zit er wel op maar het blijft grijs. De multisessie gebrande cd wordt niet ingelezen. Ik kan de sessie wel bekijken in nero 6 bij extra ~track weergeven. Wat doe ik verkeerd, ik gebruik het best wel vaak.:confused:

Wiel

Bijlagen

• sessie2.jpg
    sessie2.jpg
    47,7 KB · Weergaven: 42
  • sessie 1.jpg
    sessie 1.jpg
    36,4 KB · Weergaven: 45
Heb veel meegemaakt,maar hier kom ik niet uit.

Het enigste wat ik nog kan bedenken is dat de instellingen Master /Slave vor een probleem zorgen!

Waar ik wel achter ben inmidels met Nero is dat niet alle DVD enz wordengoed gelezen!!

Tot versie 6.3 nergens last van en daar na zijn er bij verschillien de mensen problemen

Laatst bewerkt:
Ik heb geupdate helpt niets. De bestanden die alop de cd staan worden niet ingelezen zoals in 5.5. Als ik toch brand ben ik de oude gegevens kwijt. Hieruit blijkt dat niet altijd veranderingen naar hogere versies verbeteringen zijn. Weg met nero 6 en 7.

Wiel

Iets wat me onduidelijk is: Heb je de eerste keer (start multisessie) gebrand met Nero 5?

James :)

Er staan 3 pc's. pc 1 geupt naar nero 6. multi werkt dan niet meer. Pc 2 gecracht nieuwe hd met nero 7 nl geeft zelfde probleem. pc3 nero 5.5 geinstalleerd, multi werkt perfect. De multisessie gebrande cd meegenomen naar pc 1 of 2 word niet ingelezen. Ik kan alleen eropzetten met verlies van wat er op staat. Doorgaan met multisessie blijft grijs. Ik ben hier nu al zo lang mee bezig, kwor dr nie goe va.

wiel

Okay, maar je hebt een eerste sessie gebrand met 5 en je wil verdergaan op een pc met 6 met díe cd... klopt dat?
Daar kan je probleem al liggen. Als je met een open cd van pc wisselt dan kan het inderdaad zijn dat deze niet gelezen wordt, of toch niet als een open cd, dat kan je probleem al zijn. Gebeurt wel vaker trouwens. Open cd's zijn handig maar pure last als je van station verandert.

James :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan