Multisession

Status
Niet open voor verdere reacties.

brwga000

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Hallo branders,

Ik gebruik Nero op een W2K machine.
Als ik keurig netjes gebruik maak van de wizard ga ik via DVD, other naar DVD-video.
Als ik wil gaan branden (op een lege DVD+R) dan wil hij weer weten of ik multi-of singlesession wil gebruiken met de waarschuwing dat multisessions vaak niet door spelers te lezen zijn.
Ik kies dus singlesession en ga branden.
Na het branden word ik langs alle kanten gefeliciteerd en goed gedaan en prima enzo.........maar er staat geen ene donder op !!!!
Alcohol ziet er 4,2 GB op staan maar kan er verder ook niets mee.
Zo nu twee DVD+R's de vernieling in geholpen maar zo goedkoop zijn ze nu ook weer niet.
Wat doe ik verkeerd ?

(Heb een NEC 1300 voor + en voor -)

Groets, Jas.

Zou niet weten wat je verkeerd doet, misschien een andere versie van nero installeren. Ik heb er met versie 6 geen last van. Ik heb trouwens precies dezelfde branden
Ik raad je ook aan om een DVD-RW te kopen, scheelt aanzienlijk wat dvd's.

Wizard...of OZ zeker....

Ben inmiddels inderdaad aan het experimenteren geslagen met een RW.
Als ik de wizard niet gebruik en alles met de hand instel dan gaat-ie goed. Ook op een DVD+R.
Blijkbaar functioneert die wizard dus niet goed van die versie. Tiborv vroeg zich bij een DVD-shrink-vraag van "cort" af of er daadwerkelijk wel een DVD gebrand ging worden mbt tot die multi-sessie vraag.
Inmiddels denk ik dat de wizard op het laatste moment foutief de CD-W mode induikt. Dus : wizard niet gebruiken bij die versie!!!!!

Groets, Jas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan