Music player via FTP, in HTML of PHP

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrPsycho

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2009
Berichten
759
Ik zoek (liefst gratis) een soort van flash music player (hoeft niet flash te zijn hoor), die ik in een HTML of PHP website zou willen zetten. Deze music player moet alle muziek halen vanaf de FTP functie van de webserver. Deze muziekbestanden zijn vooral .mp3 en ook een paar .wma bestanden.
(ik werk trouwens via Xtreemhost; en heb nog wat extra file-ruimte op Funpic.org)

ik zou later (als de 'website' stabiel draait, en die music player goed werkt) ook een custom template errond bouwen, dus zou er misschien een mogelijkheid zijn tot het aanpassen van de kleuren die die music player.

Als ik ook fouten heb bij het opstellen van mijn post (tags die ik vergeten ben of op een verkeerde plaats gepost), meld het mij dan aub.
 
Laatst bewerkt:
Hoi MrPsycho,
Ik heb laatst deze audioplayer gebakken (zie broncode). Als je in de verwijzing naar de bron van het mp3-tje de ftp-server opneemt, zou ie denk-ik ook moeten werken.

Succes!
CSShunter
 
bedankt!

[EDIT:] hoe kan ik de positie en grootte van die audioplayer aanpassen + hoe kan ik de links naar die muziek aanpassen, zodat die ipv 1 liedje, een hele afspeellijst speelt?
 
Laatst bewerkt:
Hoi MrPsycho,
Met de positie en de grootte van deze player is te spelen via de css en de html.
Iets anders is een playlist. Er domweg een m3u in plakken werkt niet, en het is me ook niet op een andere manier gelukt (maar ik ben geen held in flash). Op de site waar de player vandaan komt (blog.deconcept.com/swfobject) zie ik ook niets staan over het invoegen van een playlist - waarschijnlijk kan het gewoon niet met deze player.
Maar een Google'tje leverde op dat er wel andere flashplayers met playlists in omloop zijn. Bijvoorbeeld deze:
Die zou je ook eens kunnen uitproberen.

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan