musicmaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ik heb musicmaker gedownload maar nu als ik het instal en wil klikken op het icoontje op het bureaublad krijg ik steeds een melding van het progamma vereist een resolutie van 800x600 en daar staat het al op dus kan ik het niet openen?

Van de Magix Support-site (je moet je wel registreren met email en gebruikersnaam) haalde ik dit:

Probleem: Installatie problemen...

Het is vaak zo dat andere programma's de installatie methoden van uw Magix programma verstoren of zelfs afbreken. Hier komt een goede oplossing :
Start de PC met ingedrukte SHIFT-toets. Wanneer u de PC start en de Shift-toets vanaf het begin ingedrukt houdt, worden de automatische starts onderdrukt en programma's die een ínstallatie verhinderen niet geladen. Laat die ingedrukte toets pas los wanneer de muiskursor 20 sekonden lang geen zandlopertje meer toont.
Leg aub de CD in en wacht op de start van het installatie programma.

Wanneer dit niet helpt, laad dan de MAGIX WinOpti vanop de supportsite (ZIE DOWNLOADS/MAGIX TOOLS).

Laatst bewerkt:
ik heb gedaan wat je gezegd heb maar heeft niet geholpen ik kan hem niet openen?

Heb je eerst Music Maker verwijderd van je systeem? En toen de PC herstart met de Shift-toets ingedrukt en daarna geprobeerd MM opnieuw te installeren?
Als dat weer niet lukte, heb je toen Magix WinOpti van de Magix-site gedownload?
En is het toen weer niet gelukt?

(NB: Je mededeling: "Ik kan hem niet openen" zegt me niet zoveel.)

Heb je eerst Music Maker verwijderd van je systeem? En toen de PC herstart met de Shift-toets ingedrukt en daarna geprobeerd MM opnieuw te installeren?
Als dat weer niet lukte, heb je toen Magix WinOpti van de Magix-site gedownload?
En is het toen weer niet gelukt?

(NB: Je mededeling: "Ik kan hem niet openen" zegt me niet zoveel.)

Ik heb het gedaan zoals jij het bescheef? ja ik heb het eerst verwijderd later weer erop gezet maar hij opend het niet maar ik zat zo beetje te lezen er zijn veel klachten over dat programma?
eerst vraagt ie bij mij om een resolutie van minimaal 800x600 als ik het al kan openen soms niet soms wel vaag maar dan vraagt ie weer om de cd?

ik heb musicmaker 2006 en 2007 allebij hetzelfde probleem?
ik heb ook musicmanager en magixfhoto die opent die wel maar ik moet juist die andere hebben?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan