musicmatch blijft opstarten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladylover1

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2004
Goedemiddag allemaal ik heb een vraag misschien wel een stomen vraag ma stel ze toch ;-)
Dus ik heb musicmatch geïnstalleerd op mijn pc ma als ik nu mijn pc opstart start dat ding mee op en in wil da niet dus hoe kan ik dat doen dat dat niet meer gebeurt. Ik heb al bij uitvoeren dan msconfig en dan het tabblad opstarten het programma uit ge zet ma nog start da mee op weet kan mij helpen. Alvast bedankt groetjes van mij.
:thumb:

Geplaatst door ladylover1
Goedemiddag allemaal ik heb een vraag misschien wel een stomen vraag ma stel ze toch ;-)
Dus ik heb musicmatch geïnstalleerd op mijn pc ma als ik nu mijn pc opstart start dat ding mee op en in wil da niet dus hoe kan ik dat doen dat dat niet meer gebeurt. Ik heb al bij uitvoeren dan msconfig en dan het tabblad opstarten het programma uit ge zet ma nog start da mee op weet kan mij helpen. Alvast bedankt groetjes van mij.
:thumb:
je moet ff in de opties bij het programma kijken, en daar opstarten uitzetten als je windows opstart:thumb:

hallo

Dankje voor de sneller reactie maar kan da ook dat de er niet tussen staat op da programma heb alle tabbladen afgegaan en zie het nergens staan ofwel kijk ik slecht

Het programma is onder de opties niet uit te zetten, jammer genoeg.
Ik heb dit onder msconfig gedaan.
mm_tray zorgt ervoor dat musicmatch iedere keer opstart wanneer windows dat ook doet

hey

ma daar heb ik het ook al uit gezet en staat ook nog uit als ik ga kijken ma toch start die terug op hoe kan da

mmtask hoort er ook bij, staat bij mij gewoon aangevinkt maar misschien dat het werkt.
Wel vreemd trouwens, door mm_tray uit te vinken start musicmatch bij mij niet meer op.

Kun je die hele registeringang dan niet buiten bonjouren met een of ander startup programma, i.p.v. hem te deactiveren met msconfig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan