Musicplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

GIGIman

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2008
Hallo,

Ik ben op zoek naar een musicplayer die mp3 en wma bestanden kan afspelen en die mooi kan ordenen in een bibliotheek met al mijn muziekbestanden in.
Je zult waarschijnlijk denken 'zo bestaan er velen' maar ik ben namelijk opzoek naar 1 die zo weinig mogelijk prestatie van mijn pc vereist zodat ik bijna geen last ondervindt van de speler terwijl ik aan het surfen ben ofzo...

Alvast bedankt!

Hoi,

Ik weet niet of deze veel geheugen van je computer gebruikt. (dat moet je zelf maar even testen:D) Maar hij is wel goed. heb hem zelf ook een tijdje gebruikt.

Hij heet winamp

http://www.winamp.com/player

veel succes:thumb:

Deze gebruik ik momenteel, ben er zeer tevreden over maar gebruikt toch een beetje te veel geheugen naar mijn goesting...
Andere alternatieven?

Alvast merci voor je reply e :)
Greetz

Ik heb even wat gegoogled voor je.

en toen vond ik deze site:

http://www.itips.nl/nl-freeware/muziekspelers.htm

Op deze site staan een heleboel muziekspelers die je gratis kunt downloaden

Ik heb even gekeken op die pagina maar vodn toch nog niet wat ik zocht:confused:
Het zou echt een windows verkenner achtige mediaspeler moetten zijn die dan mp3 en wma bestanden kan afspelen, want de meeste daar hebben niet echt een mediabibloitheek...

Andere suggesties?:p

Greetz

P.S: Sorry dat ik zo een kieskeurige ben hé:)

Al echt duizend keer merci e :thumb:

Ik heb even gekeken op die pagina maar vodn toch nog niet wat ik zocht:confused:
Het zou echt een windows verkenner achtige mediaspeler moetten zijn die dan mp3 en wma bestanden kan afspelen, want de meeste daar hebben niet echt een mediabibloitheek...

Ik heb niets met mediabibliotheken want mede daardoor vind ik Windows MediaPLayer
zeer onprettig. Ik heb namelijk geen goed zicht op waar alles staat.

Zelf maak ik mappen en submappen en met de optie map afspelen gaat b.v. een WinAmp van start. Je hebt dan zelfs de opties afspeellijst opslaan of aan mediabibliotheek
(is slechts een verzameling van mappen toch?) toevoegen.

Wel een goede FileManager gebruiken als b.v. FreeCommander.

Dan heb ik als allerlaatste optie (die wist je zelf waarschijnlijk ook wel) Windows media player 10 -->(11 is de nieuwste)

Misschien heb je daar wat aan????!!!!!

Die kun je gewoon downloaden op de site van microsoft.

Windows Media Player dat is niet echt mijn ding, als nog iemand andere opties heeft?
Tot nu toe blijf ik dan bij winamp, maar het nadeel aan winamp vind ik dat het niet in je het niet kan afsluiten zoals alle windows programmas als je weet wat ik bedoel, welke interface van winamp neemt het minste van je prestaties weg? Dan kan ik die skin gebruiken...

Greetz
Merci éj:cool:

Windows Media Player dat is niet echt mijn ding, als nog iemand andere opties heeft?
Tot nu toe blijf ik dan bij winamp, maar het nadeel aan winamp vind ik dat het niet in je het niet kan afsluiten zoals alle windows programmas als je weet wat ik bedoel, welke interface van winamp neemt het minste van je prestaties weg? Dan kan ik die skin gebruiken...

Greetz
Merci éj:cool:

Winamp kun je starten als je het nodig hebt en afsluiten indien niet.
Je moet alleen de Winamp agent niet laten opstarten want die gaat in de tray staan en dat
kost onnodig geheugen.

Winamp kun je starten als je het nodig hebt en afsluiten indien niet.
Je moet alleen de Winamp agent niet laten opstarten want die gaat in de tray staan en dat
kost onnodig geheugen.

Zal dan maar bij winamp blijven, allemaal bedankt voor jullie suggesties:thumb:

greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan