Mustek DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricky.v.d

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2004
Ik heb een MUSTEK dvd recorder DVD-R100A,
Maar kan geen backup maken van de DVD's,
Ik heb DVD shrink en vele andere al geprobeerd doch vruchteloos.
File copy kan ook niet daar de inhoud groter is dan 4.3gb.

Weet iemand een programma waar wel een backup kan mee gemaakt worden.

Beetje meer info graag.
Waarom kan je geen Backups maken en waarvan? Films? Software? Welke handelingen voer je uit? Krijg je een foutmelding???

De Mustek recorder gebruiken we om onze videocamera video's op dvd te zetten, dus geen films of dergelijke, dus ook geen copyrecht.
Daar deze voor ons toch wel enige waarde hebben zouden we er dubbels van moeten hebben ook voor familieleden.

Er is echter geen enkel programma welke dit kan doen, DVD shrink etc, of ze geven aan index kan niet gelezen worden, of ze lezen de dvd in en net voor het einde wordt dit afgebroken of geven melding aan kan structure niet lezen.

De gemaakte DVD kunnen wel op de computer bezien worden met elke DVD player.
Een index in verkenner is ook geen probleem.

Bedankt voor je reactie, Nero is als enige in staat om de DVD's in te lezen, doch de inhoud van de DVD's zijn te groot en kan daarom niet gecopieerd worden, Alcohol 120% ken ik niet, maar zal ik proberen.

Je bijgevoegde link had ik reeds bekeken. Ik heb ook een mail gestuurd naar Mustek, doch tot heden geen reactie.

Waarom is er geen enkel programma dat deze kan inlezen, DVD's met copyrecht kunnen al deze programmas inlezen, maar deze zonder copyrecht voor eigen gebruik kan niet.

Natuurlijk kan ik met de DVd recorder zelf een backup maken met deze volledig te dunbbelen met behulp van een andere DVD speler, Doch als ik voor mijn dochters ook een copy moet maken dan zou dit toch handiger zijn van dit met de computer te doen

Weet niet wat de groote is? maar je kan ook overwegen om ze op een Dual Leaer DVD te branden , daar gaat namelijk het dubbele op,
Persoonlijk vidt ik die schijfjes nog steeds aan de dure kant.

Het probleem is opgelost dank zij je tip, Ik heb Alcohol 120% afgehaald en geprobeerd, met deze gaat het dus wel, het was wel eerst even uitzoeken hoe dit programma werkt maar dus met succes.

Ik heb tientallen programmas geprobeerd, en niet 1 ervan ging, zoals shrink, dvd Xcopy Xpress, 1 click,
De meeste blokkeerden zelfs.

Dank voor je tip, dit lost voor mij een geweldig probleem op.

Het rare met deze Mustek recorder is ook, dat deze enkel de DVD's gebruikt dewelke door deze zelf zijn geformateerd, en DVD met de computer gewist is voor deze recorder onbruikbaar.
De index kan met een systeem met win 98 NIET ingelezen worden (comp.crashed), enkel met XP kan de directory gelezen worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan